Prima consegna à Airbus in u Prughjettu di Tecnulugia di l'Alari di Nova Generazione da TAI

Prima Consegna di Prughjettu di Tecnulugia di l'Ala di Nova Generazione da TUSAS
Prima consegna di u Prughjettu di Tecnulugia di l'Ala di Nova Generazione da TAI

Industrii Aerospaziali Turchi (TUSAŞ); 126. Annunziata in MAG Magazine chì hà finitu a prima consegna di a Tecnulugia d'Ale di New Generation cù Airbus. U frenu d'aria (spoiler) prototipu unibody di dui metri di lunghezza tutale pruduttu da cunsulidazione hè statu cumminatu. I spedizioni continueranu in 2022 cum'è parte di u Prughjettu di Tecnulugia di l'Ala di Nova Generazione.

A prima consegna hè stata fatta in u prughjettu New Generation Wing Technology (Wing of Tomorrow - WOT), chì hè in u scopu di l'accordu di ricerca cumuna firmatu cù Airbus in lugliu 2018. In u quadru di l'accordu, TUSAŞ hà iniziatu e so attività per u disignu è a produzzione di freni d'aria monolitici termoplastici (spoilers) per futuri aerei di passageru sottu u Direttore Generale Assistente Strutturale; Cumpitatu cù successu u prototipu di frenu d'aria monoliticu di taglia media in ghjugnu 2020 cù u prucessu di "Consolidation Together". TAI; U 24 di dicembre di u 2021, hà finitu u prucessu di assemblea di u prototipu di frenu d'aria monoliticu di dui metri di lunghezza, chì hè statu pruduttu cù "Consolidation Together", unu di i metudi di unione termoplastica, è l'hà consegnatu à Airbus.

Stu prucessu, chì hè pruduciutu cù l'infrastruttura sviluppata da TAI è chì hè limitatu in numeru in u mondu, hè stata utilizata in una struttura chjusa per a prima volta. TUSAŞ, chì cuntinueghja cù successu a produzzione di parti dettagliate di freni d'aria supplementari di dui metri di lunghezza completa; Consegnerà u 2nd set di prototipu di frenu d'aria à Airbus in 2022 cù diversi prucessi sviluppati.

Prutezzione à 400 gradi da TAI à Airbus A360M

L'integrazione di u sistema Direzzione Infrared Countermeasure (DIRCM), chì hè stata applicata per a prima volta à l'aviò militare A400M prodotta da Airbus, hè stata realizata da TAI. A cunniscenza acquistata in u prugettu, i prucessi di cuncepimentu è di pruduzzione chì sò stati cumpletati cù successu, ponu ancu esse aduprati in possibili integrazioni di sistemi strutturali in ATAK è ANKA in u futuru.

TAI hè à u core di u primu prughjettu di integrazione ufficiale realizatu da Airbus. U sistema, chì pò detectà i missili in entrata cù a so unità d'avvertimentu, assicura chì l'aeronave hè prutetta ancu da i sistemi di difesa aerea in manu. Per a prima volta in u prugramma di l'aeronautica A400M, "Da a pittura à a pruduzzione", vale à dì, da a tecnulugia di produzzione cù dati di disignu pronti, à "Design à a pruduzzione", vale à dì u prucessu di creazione di dati di disignu da TAI.

Attualmente, TAI cuncepisce è produce u fuselaghju frontale-mediu, u conu di coda è u pannellu superiore di u fuselaghju posteriore, pinne / freni di velocità, porte di paracadutista è di uscita d'emergenza, supportu per a linea di assemblaggio finale, è ancu tutti i cablaggi di u corpu, l'illuminazione è i sistemi di acqua / rifiuti in u U prugramma A400M hà ancu fattu u primu gradu di cuncepimentu è a rispunsabilità di furnimentu di tutti i sistemi di illuminazione interni è esterni, sistemi di scarti / acqua pulita.

TAI hà ancu inclusu u disignu è l'analisi strutturale DIRCM, u disignu di l'assemblea di l'equipaggiu, u disignu di soluzioni di retrofit, a produzzione di parti dettagliate, l'assemblea è un totale di 2 chilometri di fabricazione di novi cavi per ogni aereo.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*