A pratica di pace per a lotta à a migrazione irregulare hè stata implementata

Tranquillità implementata per cumbatte l'immigrazione irregolare
A pratica di pace per a lotta à a migrazione irregulare hè stata implementata

Per luttà efficacemente contr'à a migrazione irregulare è u cuntrabandu di migranti, a pratica di pace per a lotta à a migrazione irregolare hè stata realizata inseme cù a Direzzione Generale di Sicurezza, u Cumandante Generale di a Gendarmeria, u Cumandamentu di a Guardia Costiera è l'unità pruvinciali di a Direzzione di Gestione di Migrazione in u so aree di rispunsabilità.

L'applicazione hè stata realizata à 38.181 punti cù a participazione di 183 persunali è 8.399 cani detector in lochi abbandunati induve i stranieri ponu stà, zoni induve residenu principalmente, locali di divertimentu publicu, garage di camion, terminali, porti è rifugi per i pescatori, fermate di trasportu publicu. e stazioni.

In l'applicazione di a pace; Un totale di 6.434 posti sò stati verificati, cumprese 11.073 edifici abbandunati, 486 posti publichi, 3.549 terminali è 21.542 altri posti. Un totale di 4 urganizatori, 28 di i quali eranu stranieri, sò stati arrestati è 1.629 migranti irregulari sò stati catturati.

Un totale di 45 persone ricercate, di i quali 817 sò stranieri, sò stati identificati, e sanzioni amministrative sò state imposte à un totale di 1077 persone, cumprese 63 stranieri è 1.140 citadini turchi.

In pratica; Hè statu determinatu chì 13 camions-vans-buses-cars sò stati utilizati per a migrazione irregulare. Inoltre, sò stati ottenuti 1 fucile di caccia senza licenza, 5 pistole senza licenza, 3 pistole in bianco, 21 palle, 2 strumenti di taglio/penetrazione, diverse quantità di stupefacenti, 790 pacchetti di sigarette illegale è 1 identificazione falsa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*