I cani di rivelatori di narcotici diventanu u più grande sustegnu di a polizia in Hakkari

I Cani Detector di Narcotichi diventanu u più grande sustenitore di a polizia in Hakkari
I cani di rivelatori di narcotici diventanu u più grande sustegnu di a polizia in Hakkari

4 cani sensibili di u nasu in i Dipartimenti di Pulizia di Hakkari è Yüksekova ùn permettenu micca droghe in l'operazioni chì participanu cù i so squadre di narcotici.

I cani detector chjamati Ayzek, Roma, Tipi è Işık, chì sò stati mandati in a cità dopu a so furmazione in u Centru di Addestramentu di Cani Gölbaşı di a Direzzione Generale di Sicurezza, Dipartimentu di Luttamentu di Crimini Narcotici, ghjucanu un rolu attivu in a lotta contru a droga. fonte finanziaria di u terrurismu.

I cani, chì a cura di ogni ghjornu è a furmazione sò realizati meticulosamente in i Centri di Addestramentu di Cani in u centru di a cità è Yüksekova, diventanu u più grande assistente di a Pulizzia in operazioni di droga è cuntrolli di strada in tutta a cità.

Grazie à i so nasi sensibili, i cani addestrati apposta, chì ponu facilmente truvà e droghe ammucciate in i lochi più sicreti cù diversi metudi, anu assicuratu a sequestrazione di tunnellate di droga in l'operazioni chì anu participatu in tutta a cità da l'annu passatu.

I cani, chì sò l'incubo di i venditori di velenu, sò stati i più grandi sustenitori di e squadre di narcotici cuntribuiscenu à a scuperta di circa 6 tunnellate d'eroina, 125 kilogrammi di droghe sintetiche è 21 tunnellate d'anidride àcida (un tipu di sustanza usata in droga. pruduzzione) da l'annu passatu.

Ogni colpu contr'à a droga sferisce u terrore

Fatih Dörtdoğan, Direttore di a Lotta di u Dipartimentu di Pulizia di Hakkari Contra i Crimini Narcotici, hà dettu chì a cità hè in un locu impurtante postu chì hà una fruntiera cù dui paesi.

Indichendu chì travaglianu cù una squadra chì batte record ogni annu, Dörtdoğan hà dettu chì anu pigliatu circa 6 tunnellate d'eroina da ghjennaghju di l'annu passatu.

Enfatizendu chì sta lotta hè una questione di u core è chì tutta a squadra travaglia cun questa cuscenza, Dörtdoğan hà dettu: Travagliemu cù l'amichi chì sentenu rimorsu, ancu s'è ancu un grammu di droga hè rimbalzatu quì. Semu assai furtunati di travaglià cun tali staffi. U nostru Onorevoli Ministru, Governatore è Direttore sò sempre daretu à noi. Tuttu ciò chì avemu bisognu, ci anu sempre fattu sente u so sustegnu. Sapemu chì a droga hè u più grande finanziamentu di u terrurismu. Sapemu chì ogni colpu à a droga hè terrore, ogni colpu à u terrore hè droga, è sapemu chì questu hè un prublema intrecciata. Semu decisi à fà di Hakkari una pruvincia chì ùn hè micca cunnisciuta per a droga.

Dörtdoğan, chì hà dichjaratu chì 4 cani narcotici chì travaglianu in Yüksekova è u centru di a cità anu fattu una grande cuntribuzione à a Pulizzia durante l'operazioni è i so furmatori eranu cun elli ghjornu è notte. Sò cusì ubbidienti à ordini è cumandamenti. Piglianu ancu un rolu attivu in tutte e catture.

U metudu più impurtante di i contrabandisti di droga hè di spedinu à u punente per terra cù veiculi stashed. Hà utilizatu l'espressione chì i nostri cani narcotici sò i nostri mani è pedi in a rilevazione di questi cache.

Videmu tutti i zitelli di u mondu cum'è i nostri figlioli

Nutendu chì sta lotta hè multi-faceted è chì facenu ancu attività preventive in più di u so travagliu di campu, Dörtdoğan hà dichjaratu ch'elli vedenu tutti i zitelli di u mondu cum'è i so figlioli è agiscenu cun questa cuscenza.

Nutendu chì eranu assai felici quandu anu liberatu ancu una persona da a droga, Dörtdoğan hà dettu: "Avemu alcune applicazioni di analisi. Ci sò ancu veiculi chì sò pigliati cù a guida di l'amichi chì detectanu attraversu queste applicazioni. Grazie à questa applicazione, 52 kilogrammi di splusivi sò stati sequestrati in un veiculu chì avemu rilevatu recentemente. Quandu pensemu à ciò chì saria accadutu s'ellu ùn era micca statu catturatu, capiscenu megliu l'impurtanza di u travagliu fattu da i nostri amichi. disse.

Cù u sustegnu di i nostri cani, dicemu No à i venditori di velenu

L'addestratore di Ayzek, l'uffiziale di pulizie, spiegò ancu chì i cani cuminciaru à riceve furmazione in u Centru di Training Gölbaşı in Ankara quandu eranu cuccioli, è chì sò stati sottumessi à un cursu acceleratu dopu à un annu di età.

Dichjarà chì i cani sò mandati à e pruvince dopu à questi furmazioni, l'ufficiale di pulizie hà dettu: "Formamu i cani ogni ghjornu in modu chì ùn si scurdanu di a cundizione è l'odore è i rinfurzanu. Ci sò volte chì i nostri cani ci portanu direttamente o indirettu à a sustanza. I nostri cani ghjucanu un rolu maiò in a maiò parte di e catture. I nostri cani anu un nasu assai sensibile. Ellu disse chì e cose chì dicemu chì ùn anu micca odore anu un odore distintivu per i cani.

L'addestratore di Işık, l'ufficiale di pulizza, hà dichjaratu ch'ellu hà travagliatu cù u so cane in a cità dapoi un annu è hà dettu: "I nostri cani sò i nostri cari amici. A nostra avventura principia cù a luce di a matina è cuntinueghja finu à l'ora tardi di a sera. Semu in furmazione cuntinua è ricerche, participemu à l'operazioni. Hakkari hè un locu chì hè assai usatu cum'è una strada di transitu per a droga. Hà una grande famiglia di narcotici. Cù u sustegnu di i nostri cani, hà dettu: "Dicemu micca à i drogu è i venditori di velenu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*