Cumin Negru Seed Support à l'Agricultore cù Blending

Corek Grass Seed Support for Harmancik Farmers
Cumin Negru Seed Support à l'Agricultore cù Blending

In cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Bursa, l'Associazione di Sviluppu di l'Allevamentu (HAGEL), a Municipalità di Harmancık è a Direzzione di u Distrettu Agricultu è Forestale, 1600 chilò di sementi di cumin neru sò stati distribuiti à i agricultori in Harmancık.

A Municipalità Metropolitana, chì hà u scopu di fà chì i agricultori guadagnà più è u sviluppu di a regione sparghjendu l'agricultura qualificata in i distretti di muntagna di Bursa, cuntinua u so sustegnu à i cultivatori di sementi neri. A Municipalità Metropolitana, chì hè cù l'agricultori in ogni campu, hà distribuitu 55 kilogrammi di sementi di cumin neru à 1600 agricultori in u distrittu di Harmancık.

Parlendu à a ceremonia, u vice-sindacu di a municipalità metropolitana Süleyman Çelik hà dettu chì un sustegnu seriu hè statu datu à a regione di a muntagna in l'ultimi anni. Dichjarà chì anu u scopu di sviluppà a regione è micca di lascià terreni agriculi vacanti, u Vicepresidente Çelik hà dettu: "I nostri terri diventeranu più pruduttivi in ​​pochi anni cù i prughjetti chì avemu realizatu è a distribuzione di piantini, piantini è sementi. In u scopu di i nostri sforzi per rende Bursa più vivibile, i passi di u sviluppu rurale venenu in prima linea. Impedendu a migrazione da e zone rurale à e zone urbane, avemu u scopu di guadagnà più per i pruduttori è di aumentà a qualità di vita in e zone rurale. Per quessa, a Municipalità Metropolitana di Bursa assume u rolu di locomotiva in ogni campu. U cumin neru di megliu qualità di Turchia hè cultivatu in questa regione. In questu cuntestu, distribuemu 55 kilogrammi di sementi di cumin neru à 1600 agricultori. Cù l'investimenti fatti, a qualità di a produzzione è a diversità in Bursa aumenteranu ancu di più ".

U direttore provinciale di l'agricultura è a silvicultura Hamit Aygün hà dettu chì in l'ultimi anni, i surplus serii sò stati furniti à i agricultori in a distribuzione di saplings è u sviluppu di l'agricultura. Dichjarà chì u cumin neru hè assai benefica per a salute umana, Hamit Aygün hà dichjaratu chì a maiò parte di e sementi prudutte in Keles sò esportati in l'esteru. Esprimendu chì 1600 agricultori prufittàranu di 55 chilò di sementi distribuiti à i agricultori in Harmancık è 1600 ettari seranu piantati cumplettamente, Aygün hà spiegatu chì l'agricultore guadagnà più di 4 milioni di TL in a stagione di cugliera. Dicendu chì a produzzione di cumin neru in Turchia hè di circa 6 500 tunnellate, Aygün hà dettu chì un totale di 180 tunnellate di pruduzzione hè stata realizata in Bursa, è sta cifra ghjunghjerà à 300 tunnellate cù a cugliera da esse fatta in Harmancık. Aygün hà felicitatu u agricultore chì ùn hà micca persu a so determinazione di pruduce malgradu l'aumentu di i costi di input.

U sindaco di Harmancık, Yılmaz Ataş, hà dettu chì anu distribuitu 12 mila piantini di cotogna in l'ultimi anni, è avà cuntinueghjanu à sustene l'agricultori distribuendu 1600 chilò di semi di cumin neru. Ataş hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana di Bursa è HAGEL è a Direzzione Provinciale di Agricultura è Foresta per u so sustegnu.

U guvernatore di u distrittu di Harmancık Furkan Tuna hà dettu chì a regione Harmancık hè assai preziosa è a so ghjente hè determinata. Dichjarà chì e cose grandi ponu esse fattu cù picculi investimenti, Tuna hà dichjaratu ch'elli sò sempre pronti à sustene per risponde à e dumande di l'agricultori.

Dopu à i so discorsi, i sementi di cumin neru sò stati consegnati à l'agricultori da "membri di u protocolu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*