IETT, Enstitü Istanbul si prepara per a stagione turistica cù İSMEK

IETT, Enstitü Istanbul si prepara per a stagione turistica cù İSMEK
IETT, Enstitü Istanbul si prepara per a stagione turistica cù İSMEK

Enstitü Istanbul İSMEK hà iniziatu à furnisce una furmazione in inglese à u persunale IETT chì utilizanu veiculi elettrici in l'Isule. Cù l'apertura di a stagione turistica, hè u scopu chì u staffu IETT stabilisce una megliu cumunicazione cù i turisti.

IETT, chì hà cuminciatu à serve cù veiculi elettrichi cù a rimuzione di faetoni in l'Isule, si prepara per a stagione turistica. I cunduttori di 40 Adabüs è 75 Adamini veiculi di IETT cuminciaru à riceve furmazione in inglese in cuuperazione cù Enstitü Istanbul İSMEK. Un totale di 40 persone assistenu à questi furmazioni urganizati per u persunale IETT chì utilizanu veiculi elettrici.

U megliu serviziu à i nostri ospiti

Evaluendu a cooperazione trà IETT è Enstitü Istanbul İSMEK, u Sicritariu Generale Diputatu di IMM Zeynep Neyza Akçabay hà dettu: "Cù sta cooperazione, hè prevista per i nostri amichi chì utilizanu veiculi elettrici in l'Isule per cumunicà megliu cù i nostri invitati stranieri, u numeru di quale. aumenta in a primavera è l'estate. Avemu cuminciatu à furmà i nostri cunduttori IETT sottu à l'intestazione di parlà, scrive è leghje in inglese. Pruvemu di assicurà chì i nostri cunduttori di veiculi elettrici furniscenu un serviziu di qualità megliu à i nostri invitati cù a "Formazione di Basic English" organizata da l'Istitutu Istanbul İSMEK à u Centru di Formazione Adalar Büyükada.

L'isuli sò punti di visita indispensabile per i turisti.

Visità i studienti chì ricevenu educazione, u Direttore Generale Diputatu IETT, Murat Altıkardeşler, hà dettu: "Cù a rimozione di i faetoni in l'Isule; Cuntinuemu à serve cù i nostri 40 Adabüs, 75 veiculi elettrichi Adamini. In l'Isule, chì ospitanu millaie di visitatori soprattuttu in i mesi di l'estiu, i nostri amichi ufficiali di l'IETT cuminciaru à riceve furmazione in inglese per furnisce u megliu serviziu pussibule à i turisti. Ùn avemu micca dubbitu chì, per via di l'educazione inglese chì avemu principiatu in cuuperazione cù l'Istitutu Istanbul İSMEK, e nostre Isule, a pupa di l'ochju di Istanbul, diventeranu avà un puntu di visita indispensabile per i turisti.

A durata di a furmazione, chì hè stata data in dui gruppi, dui ghjorni à settimana, a matina è dopu meziornu, hè stata determinata cum'è 100 ore in totale. A furmazione, chì hà cuminciatu u 28 di marzu, hè prevista per cuntinuà finu à a fine di lugliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*