İmamoğlu: A lotta solu ùn hè micca abbastanza per noi per diventà una cità olimpica

Imamoglu ùn ci hè micca abbastanza per esse una cità olimpica di lotta solu
İmamoğlu Wrestling Alone ùn hè micca abbastanza per noi per diventà una cità olimpica

L'atleti turchi vincenu un totale di 23 medaglie, cumprese 3 d'oru, 7 d'argentu è 3 di bronzu, à u Campionatu Europeu di Lotta tenutu in Budapest, a capitale di l'Ungheria, trà u 7 di marzu è u 17 d'aprile. 5 di e medaglie venenu da l'atleti di l'Istanbul Metropolitan Municipality Sports Club (İBBSK). U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu; Kerem Kamal, chì hà vintu a medaglia d'oru in u campiunatu, Yunus Emre Başar, chì hè vinutu secondu, è Ahmet Uyar, Burhan Akbudak è Osman Göçen, chì eranu terzu, ospitu in a sala di l'uffiziu in Saraçhane. U presidente İBBSK Fatih Keleş, u secretariu generale Erdem Aslanoğlu, u coordinatore di lotta İbrahim Demirtürkoğlu è i so coach anu accumpagnatu l'atleti campioni durante a visita.

"FIGURATU TUTTI I NOSTRI ATLETI"

Dichjarà chì hà pruvatu à seguità a cumpetizione in u campionatu malgradu u so intensu calendariu di travagliu, İmamoğlu hà dettu: "Vince a maiò parte di medaglie era ancu impurtante. Felicitamu i nostri atleti, i nostri preziosi coach è u nostru presidente. Di sicuru, felicitamu tutti i nostri lottatori, micca solu di a nostra municipalità è di u club. Di sicuru, vulemu chì vi trasmette i nostri saluti à i vostri altri amichi. "Lasciami augurà parechji successi", disse. Dichjarà chì ellu è Keleş scontru recentemente cù u presidente di u Cumitatu Olimpicu Internaziunale (CIO) Thomas Bach in Lausanne per trasmette chì Istanbul hè un candidatu per l'Olimpiadi 2036, İmamoğlu hà dettu:

"Avemu bisognu di rinforzà tutti i rami"

"Per questa cità per vince l'Olimpiadi, duvemu prima ottene u successu in tutti i rami cum'è a lotta. A lotta o uni pochi di rami solu ùn sò micca abbastanza per noi per diventà un paese olimpico o una cità olimpica. Avemu bisognu di rinfurzà tutti i rami. Ma cum'è IMM, avemu bisognu di dimustrà à tutta a Turchia chì ci hè una bona infrastruttura in a lotta rinfurzendula. Hà digià una bona storia, ma pensu chì hè necessariu di piglià più è di fà più forte. Di sicuru, u nostru orgogliu di a lotta hè a nostra locomotiva più grande. Pensu ancu chì facemu ciò chì cunvene à u cavallu cum'è sport. In questu cuntestu, vi felicitaraghju di tuttu u core è vi felicitemu tutti. U nostru club è a nostra municipalità susteneranu u vostru successu. Ùn avete micca dubbitu annantu à questu. Spergu chì avete parechji successi. "Avete datu una bona nutizia in u mese di Ramadan".

KELEŞ: "AME battutu un record cù 17 medaglie in totale"

Dichjarà chì hè andatu in Ungheria per sustene l'atleti, Keleş hà ringraziatu İmamoğlu per u sustegnu chì li hà datu. "Hè statu un travagliu assai preziosu per a Squadra Naziunale Turca", hà dettu Keleş, aghjustendu: "Anu ricivutu u più medaglie in 2018 finu à avà. 16 medaglie. In stu campionatu, un record hè statu battutu cù 17 medaglie. E donne vincenu 4 medaglie. 6 medaglie sò state guadagnate in freestyle. Avemu ancu vintu 7 medaglie in greco-rumanu. "I nostri atleti di u club anu purtatu 4 medaglie à u nostru paese, 1 in greco-rumanu è 5 in freestyle". L'atleti anu avutu un tempu piacevule cù i so coach è managers sohbet İmamoğlu hà pigliatu una foto di souvenir cù i campioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*