U Coran Santu hè statu brusgiatu: Svezia cunfusa

U Sacru Coran hè statu brusgiatu
U Santu Coran hè statu brusgiatu Svezia cunfusu

A viulenza hè scoppiata in parechje cità in l'ultimi 3 ghjorni dopu chì u citadinu danese-svedese di estrema destra Rasmus Paludan hà brusgiatu u Santu Coran.

In Svezia, a viulenza hà scoppiatu in parechje cità di u paese dopu chì u citadinu danese-svedese di estrema destra Rasmus Paludan, capu di u Partitu Stram Kurs, hà brusgiatu u Santu Coran in una piazza in a cità di Linköping u ghjovi passatu.

In l'incidenti chì si sò scoppiati trà l'estremisti di diritta è i contra-manifestanti, i veiculi sò stati incendiati è parechje persone, cumpresi i pulizzeri, sò stati feriti. Hè statu informatu chì 3 persone sò stati feriti quandu a polizia hà apertu i colpi d'avvertimentu per disperse i manifestanti in a cità di Norrköping in u livante di u paese. Hè statu infurmatu chì parechji veiculi sò stati incendiati è almenu 17 persone sò stati arrestati durante l'incidentu.

Aieri, durante a manifestazione urganizata da i sustenidori di Stram Kurs in a cità di Malmö in u sudu di u paese, parechji veiculi, cumpresu un autobus, sò stati incendiati. Hè statu dichjaratu chì 16 agenti di pulizzia sò stati feriti finu à avà è parechji veiculi di polizia sò stati incendiati in l'incidentu chì si sò scoppiti a settimana passata.

L'Iraq è l'Iran anu datu una nota à a Svezia per l'attaccu bruttu à u Coran Santu. Per d 'altra banda, Paludan, chì hè statu cundannatu à un mese di prigiò in Danimarca in u 2020 per parechji crimini, cumpresu u razzisimu, hè cunnisciutu di pianificà azioni simili di brucia di Coran in altri paesi europei è in Francia è in Belgio.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*