U trafficu di Malatya sferiscerà cù a strada di u circondu

U trafficu di Malatya Rilievu cù Strada Perifèrica
U trafficu di Malatya sferiscerà cù a strada di u circondu

A 1a Sezione di Malatya Ring Road hè stata messa in serviziu u sabbatu 2 d'aprile, cù a participazione in videoconferenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan. Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, è Abdulkadir Uraloğlu, Direttore Generale di Autostrade, è ancu diputati, rapprisentanti di istituzioni è urganisazioni pubbliche, è funzionari di l'imprese di l'imprenditori anu assistitu à a ceremonia.

Dichjarà ch'ellu hè entusiasmu è felice di purtà Malatya, a pumu di l'ochju di a Republica, l'eredità di i Seljuks è l'Imperu Ottumanu, à un novu munumentu degnu di a so bellezza, u presidente Erdoğan hà dettu: Hè u centru ecunomicu è suciale. di a regione". hà utilizatu e so parolle.

U presidente hà dichjaratu ch'elli cuntinueghjanu i so investimenti senza interruzzione per furnisce una infrastruttura adattata à i so scopi in Malatya, chì cuntinueghja à sviluppà in parechji spazii da l'agricultura à u cummerciu, da l'industria à u turismu, è chì a strada circundante chì hè stata aperta hè una. di sti investimenti.

Apuntendu chì, cum'è Malatya cresce è si sviluppa, u numeru di veiculi è a densità di trafficu aumentanu, u presidente hà dettu chì u trafficu nantu à a strada cunnessa à u centru hè alleviatu è a qualità di vita di a cità hè migliurata, è cuntinuò e so parolle cum'è seguita. :

"Ci sò 53,5 ponti di intersezzione, 12 passaggi sotterranei, 5 ponti ferroviari è 3 ponti idraulichi nantu à a nostra strada circundante, chì hà una lunghezza di 4 chilometri cù a strada di cunnessione. A prima parte di sta strada, chì parte da a junzione Gölbaşı è si estende finu à a junction Pütürge, hè custituita da una sezione di 26 chilometri. In questu modu, allughjendu u trafficu in u centru di a cità, salveremu 89 milioni di lire annu da u tempu, 97 milioni di lire da u carburante, è riduceremu l'emissioni di carbone di più di 19 mila tunnellate. A parte di u prugettu cù un costu d'investimentu tutale di 1 miliardi 128 milioni di lire, chì apremu, hè stata cumpletata cù una spesa di circa 400 milioni di lire ".

U presidente Erdoğan hà felicitatu quelli chì anu cuntribuitu, spartendu a so credenza chì Malatya farà u megliu usu di sta opportunità in u trasportu è aumenterà u valore aghjuntu chì furnimu à u nostru paese in ogni campu.

Parlendu à a ceremonia, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu purtatu u Ponte di Çanakkale di u 1915, u ponte sospesu più longu in u mondu, è l'Autostrada Malkara Çanakkale di 101 chilometri à a nostra nazione è à u mondu, è oghje, cù a Malatya Ring Road, un novu giant per migliurà a qualità di vita di u populu di Malatya hà dichjaratu ch'elli anu messu u travagliu in serviziu.

Karaismailoğlu hà dettu: "Ognunu di i nostri prughjetti, chì sò pianificati, custruiti è messi in serviziu cù a mente di u statu, sò passi assai preziosi chì permettenu à u nostru paese di ghjunghje à i so scopi strategichi. Continueremu à fà ciò chì hè megliu per u nostru paese è a nostra nazione ". disse.

Nutendu chì Malatya hè sempre un centru impurtante in quantu à l'ecunumia è a cultura, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì sò felici di apre u 16-chilometru 26st Section di u prughjettu Malatya Ring Road, chì riducerà a densità di trafficu nantu à a strada attuale chì passa per Malatya. u centru di a cità, chì si trova à u puntu di cruciamentu di 1 pruvince cù u so locu chì riunisce e rete di trasportu.

"In u scopu di a Sezione 1, chì avemu apertu oghje, avemu finitu un totale di 17,5 chilometri di sezione stradale, cumprese a junzione Darende-Gölbaşı-Sivas di 9 chilometri è a strada di cunnessione Akçadağ lunga 26 chilometri. Cuntinuemu rapidamente u travagliu di custruzzione in e sezioni restante. A nostra strada di u circondu piglià u so postu in a storia cum'è un novu travagliu gigante chì avemu implementatu per migliurà a qualità di vita di i nostri citadini Malatya. Malatya hè u nome di a cità epica chì hà fattu l'Anatolia a patria. Continueremu à rinfurzà l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di Malatya è preparalli per u futuru ".

Dopu à i discorsi, u Ministru Adil Karaismailoğlu è u Direttore Generale Abdulkadir Uraloğlu anu tagliatu a cinta di apertura di a strada inseme cù i membri di u protocolu è l'autorità di a cumpagnia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*