Modi per prevene i prublemi di stomacu durante u Ramadan

Modi per prevene i prublemi di stomacu durante u Ramadan
Modi per prevene i prublemi di stomacu durante u Ramadan

A causa di a diminuzione di u numeru di pranzi è a prolongazione di u tempu trà e pranzi in Ramadan, a dieta cambia completamente. L'Anadolu Health Center Nutrition and Diet Specialist Başak İnsel Aydın, chì hà dichjaratu chì a fame prolongata pò causà prublemi cum'è debulezza, fatigue, mal di testa, hà dettu: "Quandu ùn fate micca attenzione à l'ingesta di fluidi in Ramadan, vertigini, sminticamenti, distrazione, disprezzu. Trascuranza, inclinazione à u sonnu, irritabilità pò accade assai prublemi di salute, cum'è indigestioni, gonfiore è reflux. Sì una nutrizione adatta ùn hè micca furnita, sti prublemi ponu recurrenti. In più di questi, l'attenzione deve esse pagata à l'alimentazione per minimizzà u reflux è l'ardore, chì sò assai cumuni.

Ricordendu chì hè assai impurtante d'alzarsi per u sahur in digiunu, u Specialista in Nutrizione è Dieta di u Centru di Salute Anadolu Başak İnsel Aydın hà dettu: "Se unu digiuna prima di alzà per sahur, u ritmu metabolicu diminuisce, è a persona pò avè prublemi cum'è a debule. e mal di testa. Per quessa, durante u digiunu, hè necessariu di alzà per sahur è attente à u cunsumu fluidu. Inoltre, una dieta ricca di proteine ​​​​à sahur pò ritardà a fame allargendu u tempu di sviutata di u stomacu. Per quessa, cibi cum'è ova, latti, iogurt è furmagliu deve esse cunsumati in u sahur.

Sottulineendu chì u sahur deve esse pianificatu cum'è un pranzu di colazione, u Specialista in Nutrizione è Dieta Başak İnsel Aydın hà dettu: "Pudete sceglie toast, pancakes, omelettes, latte, cucumari, pumati, verdi. U cunsumu di fruttu in sahur aiutarà ancu à suppressione i brami dolci durante u ghjornu. L'alimenti ricchi di fibra furnisce ancu a sazietà à longu andà; per quessa, avete preferitu u pane integrale, u pane di segale è u pane di granu integrale alternativamente. Una altra fonte di polpa hè l'avena. avena; Hè un alimentu ideale per regulà u zuccheru in sangue, riduce u nivellu di colesterolu è prevene a stitichezza. Per via di a so funzione saziante, pò esse cunsumata cù iogurtu o latte o aghjunghjendu à insalate, soprattuttu in u sahur, durante u Ramadan.

L'alimenti chì stancu u stomacu deve esse evitata durante l'iftar.

L'Anadolu Health Center Nutrition and Diet Specialist Başak İnsel Aydın, chì dice chì i pasti iftar sò generalmente preparati cum'è una tavola di banchettu per via di l'abbundanza di Ramadan è a fame à longu andà, hà dettu: "Quandu preparanu a tavola iftar, zuppe, insalate, verdura ligera. piatti, i piatti Grill o fornu deve esse preferitu. I pasti ligeri alternativi cum'è frutti è gelati ponu esse scelti per i pranzi dopu l'iftar.

Reflux hè cumuni in Ramadan.

Ricordendu chì u riflussu hè unu di i prublemi più cumuni in u Ramadan, u Specialista in Nutrizione è Dieta Başak İnsel Aydın hà fattu cunsiglii nutrizionali per ùn guadagnà pesu durante u Ramadan è per minimizzà l'arrosi di stomacu:

Assicuratevi di avè u sahur meal. Quandu avete intenzione è andate in lettu à a notte, u vostru metabolismu rallenta è fate chì u grassu hè almacenatu.

Assicuratevi di cunsumà l'alimenti chì cuntenenu proteine ​​​​cum'è latti, furmagliu, ova è iogurt à sahur.

Evite e bevande acide. Preferite i compoti di frutta è senza zuccaru invece di succhi pronti.

Invece di l'alimenti chì aumentanu rapidamente u zuccheru in u sangue, l'alimenti cù un altu cuntenutu di fibra (cum'è pane integrale, pane multigrain, pane di segale, pasta di granu integrale, risu integrale, verdura, frutti, legumi, noci, avellana, sementi oleosi cum'è l'amanduli) sò preferiti perchè furnisce una sensazione di sazietà.

Cunsumate almenu 2 litri d'acqua.

Invece di i dessert di sorbetti, sceglite a postre di latte, gelato o frutta. Cunsumate a desserta di latti duie volte à settimana è utilizate frutti o frutti secchi cum'è postre in altri ghjorni.

Assicuratevi di avè un snack 1,5-2 ore dopu l'iftar.

Ùn vi scurdate chì camminendu 1-2 ore dopu à l'iftar accelera u metabolismu è impedisce l'aumentu di pisu.

Se manghjate l'alimentu senza acqua, uttene menu grassu.

Pickles è pickles, furmagliu, alivi è pastrami chì avemu preparatu per iftar aumentanu a densità di sangue è attivanu a sensazione di sete. Saria sàviu di ùn avè micca questi alimenti in tuttu in iftar è sahur.

Ci vole 20 minuti dopu avè principiatu u pastu per u signale di sazietà per ghjunghje à u cervellu. Allora ùn manghjate micca prestu è mette a forchetta trà i muzzi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*