Camion di u Museu Mobile di Çanakkale à AŞTİ

Canakkale Mobile Museum Truck ASTIde
Camion di u Museu Mobile di Çanakkale à AŞTİ

AŞTİ, chì hè u puntu cumunu di millaie di passageri ogni ghjornu, ospita u Camion Museu Mobile di Çanakkale, induve l'uggetti di a Guerra di Çanakkale è i video sò mostrati. U "Camionu di u Museu Mobile di Çanakkale", chì hè nantu à a strada per portà u spiritu di Çanakkale à i citadini chì ùn sò micca stati in Çanakkale, pò esse visitatu in AŞTİ finu à 2:18.00 u sabbatu XNUMX d'aprile.

Un'altra tappa di u Çanakkale Mobile Museum TIR, chì viaghja in tuttu u paese cù i so artefatti storichi, era AŞTİ.

In u so primu ghjornu in AŞTİ, u museu mostra oggetti, ritratti, ritratti, sculture è video chì simbolizzanu i suldati Çanakkale; Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Ankara Mustafa Kemal Çokakoğlu, Direttore Generale di BUGSAŞ Metin Alkaya, Presidente di u Cunsigliu di BUGSAS Mustafa Koç, Capu di l'Affari di Salute Seyfettin Aslan, Capu di Gestione di Rischi di Terremoti è Dipartimentu di Migliuramentu Urbanu Mutlu Gürler, Capu di Prughjetti Speciali è Dipartimentu di Trasformazione Hüseyin Gazi Çankaya, Tamer Eski, Direttore Generale di Halk Bread, visitatu da burocrati è residenti di Başkent.

MUSEU MOBILE APERTU À VISITA À AŞTİ FINA U 2 APRILE

U Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Ankara, Mustafa Kemal Çokakoğlu, chì hà visitatu u camion è hà ricevutu informazioni da l'autorità, hà dichjaratu chì u postu di Çanakkale in a storia hè assai impurtante è hà dettu:

"Unu di i punti di svolta in a storia turca hè a Guerra di Dardanelli. Per rinviviscia a memoria di millaie di i nostri martiri, AŞTİ era una di e tappe di u camionu mobile di u Ministeru di a Cultura è u Turismu in tutta a Turchia. Vogliu ringrazià tutti i nostri amichi chì anu cuntribuitu à l'esposizione di stu camionu quì per rinviviscia a memoria di i nostri martiri è veterani di Çanakkale è per mantene e so ricordi preziosi freschi. Avemu avutu l'uppurtunità di offre un tali serviziu à i nostri citadini in AŞTİ, anche se per pocu tempu.
Esprimendu chì sò felici d'ospitu u camionu chì gira in tuttu u paese in AŞTİ, u direttore generale di BUGSAS, Metin Alkaya, hà dettu: "Avemu pruvatu à purtà u Camion di u Museu Mobile di Çanakkale per 1,5 anni. I so prugrammi sò assai occupati, ma oghje sò stati benedetti. Vogliu ringrazià u persunale pertinente di u Ministeru di a Cultura è u Turismu è u mo propiu staffu. Invitu a ghjente di Ankara à rivivisce l'epica di Çanakkale in a nostra stazione di autobus, a Capitale di a nostra Republica ".

U camionu, chì cuntene oggetti di guerra, materiali, video è infurmazioni esplicative è documenti nantu à l'avvenimenti di a Guerra di Dardanelli, pò esse visitatu finu à 2:18.00 u sabbatu XNUMX d'aprile à l'entrata di partenza di AŞTİ.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*