I prublemi di i rumanzi sò stati discututi

I prublemi di i rumanzi sò stati discututi
I prublemi di i rumanzi sò stati discututi

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) ascolta ogni segmentu di a società senza discriminazione. Yavuz Saltık, Capu di l'Uffiziu di u Capu di Capu di l'IMM, chì hà scontru cù i citadini rumani, hà ascoltatu i prublemi di i rumanzi è spiegò chì l'IMM realiza opere chì abbraccianu tutti i segmenti di a società senza discriminazione.

I capi di i quartieri in Istanbul, induve i citadini Rom vivenu assai, si sò riuniti à l'avvenimentu urganizatu da l'Associazione Zero Discrimination è supportatu da u Dipartimentu di l'Affari di u Capu di l'IMM. Vicepresidente CHP per e Politiche Sociali Prof. Dr. Hanu assistitu Yüksel Taşkın, Capu di l'Uffiziu IMM di u Capu di Mukhtar Yavuz Saltık, Presidente di a Federazione di Tutte l'Associazioni Muhtar d'Istanbul Selami Aykut è Presidente di l'Associazione Zero Discrimination Elmas Arus.

I capi chì sò ghjunti à l'avvenimentu, chì hè accadutu in Zeytinburnu Çırpıcı Social Facilities, anu parlatu di i prublemi affrontati da Roma.

I RUMANI VIVANU IN POVERTÀ PROFUNDA

I capi di i quartieri induve i Rom campanu intensamente anu enfatizatu chì campanu in una miseria profonda. Notendu chì l'assistenza suciale furnita à i Rom hè insufficiente, i muhtars anu nutatu chì i Rom ùn ponu accede à l'opportunità d'educazione per via di a miseria. Nutendu ch'elli anu persu i so fili d'affari precedenti, cum'è a cesteria, a ferratura è a ferratura per via di a sparizione di e zone di produzzione durante u prucessu d'urbanizazione, è chì anu affruntatu u prublema di disoccupazione, i muhtars anu spartutu chì stu prublema porta cun ella a criminalizazione è a dipendenza da sustanzi. in particulare per i ghjovani.

I capi anu ancu mintuatu chì i Romani anu un prublema di l'abitazione per u fattu chì anu da lascià i so insediamenti, in particulare cù i prucessi di trasfurmazioni urbani.

SALTIK: A NOSTRA POLITICA DI SERVIZI hè uguale à tutte e sezioni

Yavuz Saltık, Capu di l'Uffiziu di u Capu di l'IMM, hà dettu chì a Municipalità Metropolitana d'Istanbul cuntinueghja a so attività in modu chì include gruppi suciali chì ùn ponu micca ghjunghje à uguali diritti, basatu nantu à a visione inclusa in u Pianu Strategicu 2020-2024. In questu cuntestu, Saltık hà attiratu l'attenzione à u fattu chì i Rom custituiscenu unu di i segmenti più vulnerabili di i poveri urbani, è hà dettu: "I Rom anu bisognu di pulitiche suciali, soprattuttu in quantu à l'accessu à l'educazione è u dirittu à l'alloghju. Hè necessariu di custruì spazii per i Rom, induve elli ponu realizà e so attività socio-culturali è serve cum'è intermediari in u sviluppu di e relazioni cù l'altri segmenti di a sucità ". disse.

ARUS: I RUMANI CREANU A CLASSE PIÙ BASSA DI SUCIETÀ

U presidente di l'Associazione Zero Discrimination, Elmas Arus, hà dichjaratu chì i citadini Roma custituiscenu a classe più bassa di a sucità perchè ùn sò micca in u centru di e pulitiche suciale cintrali è lucali in Turchia. Apuntendu chì i Roma sò esclusi è avè prublemi à accede à i servizii publichi, Elmas Arus hà enfatizatu l'impurtanza di riunione cù i capi per risolve i prublemi di i Roma.

Vicepresidente CHP per e Politiche Sociali Prof. Dr. Yüksel Taşkın hà dichjaratu chì e pulitiche permanenti da esse prodotte per i prublemi affrontati da i citadini romani duveranu esse focu annantu à i zitelli in età di educazione pre-scolastica è deve esse create spazii di travagliu. prof. Dr. Taşkın hà ancu sottolineatu chì u sustegnu di l'Assicuranza Famiglia sviluppatu in questu scopu hè un passu impurtante per risolve i prublemi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*