Saraykapı Apertu à u trafficu pedonale

Saraykapi Apertu à u Traffico Pedestrian
Saraykapı Apertu à u trafficu pedonale

Saraykapı, chì era chjusu à u trafficu da a municipalità metropolitana di Diyarbakır per via di travaglii di restaurazione, hè stata riapertura per i pedoni.

I travaglii di risturazione realizati da a Municipalità Metropolitana cù u mottu di "Risurrezzione in i Muri" cuntinueghjanu à piena velocità in u Castellu Diyarbakır, chì hè nantu à a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO.

Cum'è una parte di a risposta d'emergenza in Saraykapı, u Dipartimentu di Ricostruzione è Urbanizazione hà realizatu travaglii di riparazione à e porte induve passanu i pedoni, minacciandu a salvezza di a vita è di a pruprietà.

Dopu intervenzioni cum'è u rinfurzamentu di e petre à risicu di caduta, a custruzzione cumuna è a pulizia di a facciata, e barriere sò state eliminate è Saraykapı hè stata aperta di novu à u trafficu pedonale.

Restaurazione di i mura internu di u castellu, Fase 2

In u scopu di l'opere realizate, 11 bastioni sò stati restaurati è i mura di contenimentu di Amida Höyük sò stati realizati, stendu da Saraykapı à u muru esternu di Hevsel.

I scavi archeologichi destinati à calà l'elevazione è u paisaghju di i zoni trà i mura di Amida Höyük è İçkale, anu scupertu l'entrate di i bastioni è a "Strada Romana" di 2000 anni.

Durante i scavi in ​​u latu punente di AmidaHöyük, i porti di 3 bastioni in İçkale sò stati sbulicati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*