Tartaruga d'acqua catturata à Sarp Border Gate

Tartaruga d'acqua catturata à u Sarp Border Gate
Tartaruga d'acqua catturata à Sarp Border Gate

Una vittura cù una targa straniera chì vene da Georgia à Turchia hè stata valutata cum'è risicatu à Sarp Customs Gate. Hè statu osservatu chì unu di i passageri hà pruvatu à scaricà 2 sacchetti da u veiculu prima di a scansione di raghji x, da u veiculu chì hè statu mandatu prima à a scansione di raghji x è dopu à l'hangar di ricerca. E squadre di cunsirvazioni intervenenu subitu è ​​piglianu i pacchetti in quistione.

Quandu i sacchetti in quistioni sò stati aperti, una vista surprisa emerge. In totale, 2 tartaruga d'acqua sò stati catturati, oculati in sacchetti di tela in sacchetti 1100.

E tartarughe, chì vulianu esse purtate in u paese è cummirciali illegale, sò stati mandati à a Direzzione di u Branch Artvin di a Direzzione Generale di Conservazione di a Natura è di i Parchi Naziunali sottu u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta.

L'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Hopa cuntinueghja l'inchiesta ghjudiziaria realizata contr'à u stranieru chì vole purtà tartarughe d'acqua in u nostru paese illegale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*