TOGO Twin Towers da esse demolite

TOGO Torri Gemelli seranu demolite
TOGO Twin Towers da esse demolite

A riunione induve a decisione di u cunsigliu serà presa in quantu à e torri TOGO, chì ùn hè micca caduta fora di l'agenda di Ankara, hè stata tenuta oghje sottu a presidenza di u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş. À a riunione, hè statu decisu di demolisce e turri digià sigillate.

Ci hè statu un novu sviluppu in quantu à e torri TOGO, chì sò state custruite da Sinan Aygün, un ex diputatu CHP è ex presidente di a Càmera di Cummerciu di Ankara.

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà annunziatu chì a decisione di demolizione hè stata presa per e torri TOGO.

"I MEMBRI AK PARTY È MHP ùn anu micca participatu"

Annunziando a decisione nantu à i so cunti suciali, a Municipalità Metropolitana di Ankara hà fattu a seguente dichjarazione:

À a riunione, a lettera scritta à a nostra municipalità da a Direzzione Provinciale di l'Ambiente è di l'Urbanizazione di Ankara, diverse decisioni ghjudiziarie è a legislazione di zoning sò state valutate inseme, è a decisione di demolisce e torri attualmente sigillate hè stata presa.

Ancu s'è a decisione di riduce u precedente à 1.5 per centu in l'Assemblea Municipale hè stata presa à l'unanimità da tutti i partiti pulitichi; I membri di u Partitu AK è MHP ùn anu micca assistitu à a riunione di u cunsigliu d'oghje induve a decisione di demolizione hè stata presa.

CHI HÈ SUCCESSU?

E discussioni nantu à e torri gemelle TOGO sò iniziate in 2016. U cambiamentu di u pianu di zoning in quantu à e torri gemelle hè statu appruvatu quandu Melih Gökçek era u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara. L'Unione di Camere di Ingegneri è Architetti Turchi (TMMOB) Càmera di Architetti Ankara Branch hà presentatu una demanda contr'à u cambiamentu di u pianu di zoning per a custruzzione di e torri gemelle per a causa chì era "cuntrariu à l'interessu publicu". U tribunale hà trovu a mudificazione contru à l'interessu publicu.

A COSTRUZIONE SIGLA U 16 DICEMBRE 2019

A municipalità metropolitana di Ankara è l'intervinte Sinan Aygün Gayrimenkul Yatırım A.Ş. è TOGO Gayrimenkul Yatırım A.Ş. anu appellu sta decisione, ma a corte d'appellu hà decisu chì a Municipalità Metropolitana di Ankara è u so intervene Sinan Aygün Gayrimenkul Yatırım A.Ş. è TOGO Gayrimenkul Yatırım A.Ş. In u periodu di Mustafa Tuna, chì hà pigliatu l'uffiziu dopu à a dimissioni di Melih Gökçek in 2017, u cambiamentu di zoning di a custruzzione hè statu annullatu da u tribunale, ma a custruzzione ùn hè micca sigillata.

In cunsiderà a decisione di a tribunale per riduce e turri di 1,5 120 metri quatratu à 30 mila metri quatratu, u gruppu AKP avia prima vutatu per riduce à 1,5 precedenti. In ogni casu, quandu a demolizione di e turri hè ghjunta à l'agenda per fallu falà secondu una decisione di a tribunale, una "annotazione" hè stata messa nantu à u stessu sughjettu, sta volta nantu à l'istruzzioni di u gruppu AKP.

Hè statu capitu chì u livellu di custruzzione di e torri TOGO, chì sò state custruite da Aygün è Mehmet Akgül, hè aumentatu da 30 per centu à 70 per centu durante u prucessu quandu a decisione di a tribunale hè stata oculata da u Sindaco Metropolitanu Mansur Yavaş.

Mansur Yavaş hè statu elettu sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ankara u 31 di marzu. A municipalità ùn hà micca appellu a decisione di a tribunale in un tribunale superiore, è a custruzzione hè stata sigillata u 16 dicembre 2019.

25 milioni di accusazioni di corruzione

Sinan Aygün hà dichjaratu chì Mansur Yavaş è a so squadra dumandavanu un corruzzione di 25 milioni di TL da ellu in cambiu di piglià a decisione di a tribunale in favore di TMMOB à un tribunale superiore. U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà presentatu una denuncia penale contr'à Sinan Aygün, chì l'accusò di dumandà corruzioni.

LENTO : HA VUSU CAMBIARMI

U sindaco metropolitanu di Ankara, Mansur Yavaş, in una trasmissione in diretta à a quale hà assistitu u 24 di marzu di u 2021, hà dettu chì Sinan Aygün, chì era statu perseguitatu per via di TOGO Towers, vulia licenziallu per calunnia di corruzione.

Esprimendu ch'ellu hè statu preparatu per una trappula, Yavaş hà dettu: "Vuliva chì mi licenzianu, hè a prima volta chì a dicu quì. Anu dettu chì a municipalità metropolitana vulia corruzzione da noi è anu stallatu un bancu ".

À propositu di TOGO TOGO

Situatu à l'intersezzione di l'impurtanti arterie di trasportu di Ankara, Togo Towers hè statu cuncepitu cum'è un centru cummerciale è di vita à usu mistu custituitu da spazii d'uffiziu è cummirciali in forma di quadratu.

Cù una ficzioni chì crea un spaziu urbanu, unità cummirciali indipendenti è spazii suciali sò situati in i gruppi più bassi, mentre chì l'uffizii sò situati à i piani superiori. A piazza, cuncepitu cù un paisaghju speciale trà i blocchi, pò esse vistu da tutte e direzzione è l'accessu à questa zona hè pussibule da ogni direzzione.

Diverse unità commerciali di dimensioni è ristoranti sò cuncepiti in Togo Towers. Showrooms, caffè, ristoranti, punti vendita privati, librerie, banche è buttreghi di serviziu serviranu quì.

L'uffizii sò offerti in diverse dimensioni chì permettenu di esse cumminati in ogni mumentu. Se vulete, pò esse un unicu uffiziu pienu, o sei uffizii ponu esse acquistati in un solu pianu. In Togo Towers, induve una struttura speciale hè creata cù diversi disinni di balconi, i sistemi di l'ala di apertura chì furnisce una ventilazione naturale à i spazii di travagliu circundanu tutta a facciata in un ordine modulare.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*