A Prima Fiera Agricola di Turchia torna à a vita

A Prima Fiera Agricola di Turchia torna à a vita
A Prima Fiera Agricola di Turchia torna à a vita

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Antalya Muhittin Böcekannunciatu chì Finike Hasyurt Agriculture Fair, chì hè a prima fiera agricula di Turchia, riuniscerà u settore agriculu dopu à 7 anni. Ministru Muhittin Böcekhà annunziatu chì a Fiera Agricola Hasyurt aprirà e so porte per a 11a volta, cù u mottu di "Nova faccia in u so vechju locu" trà l'14 è u 2022 di maghju 25.

Finike Hasyurt Fiera Agricola, chì hè stata per a prima volta in u 1992 è hè a prima fiera agricula di Turchia, si prepara à apre e so porte à i so visitori per a 7a volta dopu à 25 anni. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Antalya per u lanciu di a Fiera Agricola di Hasyurt, chì si terrà trà l'11 è u 14 di Maghju 2022 cù u mottu di "Nova faccia in u so Vechju Locu". Muhittin Böcek, u sindaco di Finike Mustafa Geyikçi, u presidente di u Cunsigliu di u Cunsigliu di l'Agricoltura è l'Antalya Ali Çandır, u presidente Murat Hüdaverdigar Günay di Kumluca Chamber of Commerce and Industry (KUTSO), u presidente di Kumluca Commodity Exchange Fatih Durdaş è u direttore provinciale di l'agricultura Gökhan Karaca anu tenutu una cunferenza di stampa.

Ci importa di tali fieri

Sindaco Metropolitanu Muhittin BöcekEllu disse chì sò cù l'agricultori è i pruduttori cù prughjetti di sviluppu lucale. Dicendu "Travagliemu per u sviluppu di l'agricultura", u presidente Muhittin Böcek"Avemu cura di l'urganizazione di fieri in Antalya, a capitale di l'agricultura, chì riuniscenu l'attori in u settore agriculu è acceleranu u sviluppu di l'agricultura in l'arena naziunale è internaziunale. A Fiera Agricola di Hasyurt accoglierà u settore agriculu per a 11a volta questu annu, trà 14-25 di maghju, cù u mottu "In u so vechju locu, cù a so nova faccia". Ùn hè micca un travagliu faciule per sustene una fiera per 25 anni è di urganizà cù u listessu entusiasmu è eccitazione ogni annu. Per quessa, ringraziu tutti, in particulare i nostri merri, chì anu cuntribuitu à l'urganizazione di sta fiera sin’à avà ».

Duvemu Move a Fiera Agricola à l'Area Internaziunale

U presidente Insect hà dettu chì Antalya hè u primu postu in a cultura di serra in Turchia è chì risponde à quasi 50 per centu di i bisogni di u paese in l'agricultura. Dichjarà chì ci sò più di 30 mila agricultori in a Regione di u Mediterraniu Occidentale, Muhittin Böcek"In questa regione, 3.5 milioni di tunnellate di verdura è frutti sò prudutte annu, chì currispondenu à 2.5 miliardi TL. In particulare in i mesi di l'inguernu, u 40 per centu di i bisogni vegetali di Turchia sò soddisfatti da queste terre fertili in u cinturione di u Mediterraniu Occidentale. Cù a so sperienza di u passatu, Hasyurt Agriculture Fair avà meriteghja esse una fiera internaziunale. U nostru scopu hè di assicurà chì a fiera righjunghji una dimensione internaziunale in l'anni à vene ".

Rivivemu

Cuntendu a storia di a fiera, u sindaco di Finike Mustafa Geyikçi hà dichjaratu chì l'idea di a fiera, chì hè stata avanzata da u sindaco di Hasyurt Azer Gökyar è i so amichi in u 1991, hè stata messa in pratica in u 1992. Dichjarà chì a fiera, chì hè stata prima in una tenda di nylon in un giardinu di a scola, hè cresciutu è sviluppatu cù u tempu, Geyikçi hà dettu: "Dopu à a lege metropolitana hè stata promulgata in 2014, hè stata tenuta durante u mandatu di u sindaco di Finike Kaan Osman Sarıoğlu è tandu hè stata interrotta. Finu à u 2022, sta fiera ùn hè più stata fatta. Avà rivivemu sta fiera cù i nostri attori è a nostra industria. Aspittemu u sustegnu di tutta l'industria ", disse.

Avemu cura di a fiera

U direttore provinciale di l'agricultura è a silvicultura di Antalya, Gökhan Karaca, hà enfatizatu l'impurtanza di a fiera attinendu l'attenzione à u fattu chì ci sò 360 mila ettari di terra agricula in Antalya. Karaca hà dichjaratu ch'elli sò in u primu locu in Turchia in a produzzione di serra è disse: "Queste attività sò assai impurtanti per noi in a nostra cità, chì hà un grande putenziale agriculu".

Ùn avemu micca una zona per arricchisce altru chè l'agricultura

U presidente di u Cunsigliu di u Cunsigliu di l'Agricoltura è l'Antalya, Ali Çandır, hà dichjaratu ch'elli vulianu caccià un'altra marca impurtante da i so scaffali polverosi è rinvià a vita in u so modu per diventà a capitale di l'agricultura, è hà dettu: "Hè u nostru duvere di purtari lu. avanti cum'è a prima fiera agricula di Turchia cun una cunniscenza cuntempuranea di l'urganizazione fiera. Insememu cù economisti chì sò esperti in i so campi è ciò chì succede in l'agricultura in u mondu cù diverse attività ogni ghjornu. Averemu una settimana agricula sana. Cum'è Turchia, ùn avemu micca altru spaziu per arricchisce noi stessi chè l'agricultura. Seremu quì cù una bella sorpresa nantu à u ghjornu di l'agricultori mundiali, chì coincide cù i ghjorni di fiera. Invitu tutte e cumpagnie di Turchia o di l'esteru chì volenu prumove a so tecnulugia è u so pruduttu ".

Capemu quantu hè a pruduzzione di valore

U presidente di KUTSO, Murat Günay, hà dettu: "Avemu tenutu sta fiera in u centru di l'aranciu Finike famosu in u mondu. In un altru dichjarazione, affirmemu chì pruduciamu i prudutti più sani in u mondu. Aspittemu chì tutti i stakeholder di tutti i nostri agricultori sustenenu sta fiera. Perchè avemu capitu una volta di più quantu hè impurtante di pruduce in questu periodu. Ùn smetteremu micca di pruduce, continueremu à pruduce ".

Diceremu di l'impurtanza di Finike Orange

U presidente di Kumluca Commodity Exchange, Fatih Durdaş, hà dichjaratu chì vulianu spiegà l'impurtanza di l'aranciu Finike à a fiera è hà dettu: "10 per centu di l'aranciu pruduciutu in Turchia sò chjamati arance Finike, ma tutti l'aranciu venduti in u paese sò venduti cum'è Finike. aranci. Quì, avemu u scopu di portà a marca è l'indicazioni geografiche lucali in prima linea ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*