Chì sò e Cause è i Sintomi di Paralisi Faciali in 10 Articuli?

Chì sò e Cause è Sintomi di Paralisi Faciali in Materia
Chì sò e Cause è Sintomi di Paralisi Faciali in 10 Articuli

Ancu s'è e malatie chì si prisentanu cù l'aumentu di u friddu affettanu soprattuttu à e vie respiratorie superiore, una altra malatia chì ùn hè micca cunnisciuta hè a paralisi faciale (paralisi faciale). Avemu un sistema nervu chì face tutti i musculi in u nostru corpu. U nostru sistema nervu hè divisu in dui, u sistema nervu cintrali è u sistema nervu perifericu. U sistema nervu cintrali hè custituitu da u cervellu è a spina, mentre chì u sistema nervu perifericu hè custituitu da i nervi craniali chì sò originati da u cervellu è i nervi spinali chì sò originati da a spina. Mentre chì qualsiasi dannu à u sistema nervu cintrali afecta à u corpu tutale, u dannu à u sistema nervu perifericu afecta u musculu chì u nervu stimulates.

I nostri musculi faciali sò stimulati è mossi da u nervu faciale, chì abbanduneghja u troncu di u cervellu è passa per l'ossu daretu à l'arechja. U nervu faciale hà rami chì vanu à a nostra fronte, ochji, nasu, labbra è mento. Ogni ramu hè rispunsevule per u muvimentu di i musculi in a so regione. U nervu faciale hè ancu rispunsevule per u sensu di u gustu, lacrime è secrezione di saliva.

Leyla Altıntaş, Fisioterapista Specialista di u Centru di Terapia Fisica di Terapia Sportiva, hà datu infurmazioni nantu à a paralisi faciale è hà dettu:

"A paralisi faciale hè l'incapacità di spustà i musculi faciali unilateralmente o bilateralmente, o a diminuzione di u so muvimentu. S'ellu nasce per un dannu à u sistema nervu cintrali, pò accumpagnallu in a forma di esse affettatu in tuttu u corpu. Se u nervu faciale hè dannatu, danni unilaterali o bilaterali à a faccia, a perdita di u muvimentu in i musculi faciali in i dui lati pò esse vistu. Stu dannu pò accade, spessu per a compressione di u nervu faciale in u canali per quale passa. disse.

Chì sò e cause è i sintomi di a paralisi faciale?

Prima hè fatta u diagnosticu di paralisi faciale per danni di i nervi faciali, u più veloce u trattamentu. In particulare s'ellu ùn ci hè micca una cundizione tumorale sottostante o u nervu ùn hè micca statu espunutu à alcuna incisione, u 80% di i pazienti guariscenu spontaneamente in 3-4 settimane.

U fisioterapeuta specialista Leyla Altıntaş hà sottolineatu chì, se si manifestanu sintomi di paralisi faciale, hè necessariu di cunsultà un duttore u più prestu pussibule.

"U duttore cumencia à amministrari medicazione per a causa di paralisi faciale. A fisioterapia è e pratiche di riabilitazione è i prugrammi di eserciziu da esse applicati da i fisioterapisti seranu assai più veloci è più efficaci in a ristaurazione di i muvimenti musculari ". disse.

Fisioterapista esperta Leyla Altıntaş hà parlatu di e cause è i sintomi di a paralisi faciale:

Cause di paralisi faciale:

1-Espunisce à u ventu o u friddu estremu, soprattuttu esce cù i capelli bagnati, pusatu senza prutezzione in i viaghji di vapore,

2- Cundizioni tumorali intornu à u nervu faciale,

3- Pigliate un colpu trà l'arechja è a mandibula,

4-Infezioni virali cum'è shingles chì ponu esse vistu in l'arechja,

I sintomi di paralisi faciale:

6-Dificultà à muvimenti e sopracciglia, difficultà à aggrottare le sopracciglia,

7-Dificultà à chjude l'ochji,

8-Aumentu di lacrime è secrezione di saliva,

9-Sliding à un latu di a bocca in un surrisu,

10-Cambia in u vostru sensu di u gustu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*