A Mansion Cevat Bey di seculi hè purtata in u turismu Ordu

U Centennial Cevat Bey Mansion hè purtatu in u turismu Ordu
A Mansion Cevat Bey di seculi hè purtata in u turismu Ordu

A Municipalità Metropolitana porta u storicu Cevat Bey Mansion, unu di i più grandi palazzi in Ordu, à u turismu Ordu.

U palazzu di 1909 stanze, situatu in u distrittu Çamas di Ordu è custruitu da Osman Ağa di a Famiglia Çamaş in u 18, hè statu pigliatu sottu prutezzione da a Municipalità Metropolitana. U palazzu, chì hà una cucina di zuppa è una panetteria in u so cortile, serà restauratu à a so forma originale.

UN PATRIMONIU CULTURALE REGISTRATA RIFLETTENTE A CULTURA ANATOLICA ANTICA

U palazzu di 18 stanze, chì include una panetteria è annessi in un grande giardinu, impressiona cum'è un esempiu di l'architettura civile di u Periudu Ottumanu. L'edifiziu, chì hè una pruprietà culturale registrata chì riflette l'antica cultura anatolica chì ùn hà micca subitu nisun cambiamentu culturale in a regione Ordu, serà rinnuvatu in modu chì cuntinuerà a so funziunalità per anni senza dannà a so struttura storica.

ACCUTemu i so visitatori IN UN AMBIENT BELLISSU È SPAZIU

U palazzu, chì rifletterà megliu a so forma uriginale cù u travagliu di risturazione di a Municipalità Metropolitana, chì cuntinueghja i so travaglii per portà i beni culturali da u so bar à u futuru nantu à parechje sperienze in u prucessu storicu, cuntribuisce à u turismu regiunale accolta. i so visitatori in un ambiente più bellu è spaziosu. Cuntinuendu a so preparazione per u Prughjettu di Implementazione di Restaurazione di a Mansion Cevat Bey, a Municipalità Metropolitana hà da cumincià à travaglià dopu chì u prugettu chì hà preparatu hè appruvatu da u Cunsigliu di Preservazione di u Patrimoniu Culturale di Samsun.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*