U 22u Afyonkarahisar Jazz Festival principia in NG Afyon

Afyonkarahisar Jazz Festival principia in NG Afyon
U 22u Afyonkarahisar Jazz Festival principia in NG Afyon

A solista ceca Katerina Vackova hà da piglià u palcuscenicu cù l'Orchestra di a cità metropolitana di Ankara sottu a direzzione di u direttore Kemal Günç à u cuncertu d'apertura di u festival, chì darà à l'amatori d'arte momenti di gioia cù cuncerti, mostre è discorsi trà 7-11 di ghjugnu.

Afyonkarahisar Jazz Festival, urganizatu sottu a dirigenza di Afyonkarahisar Classical Music and Jazz Association, chì hè stata premiata u Premiu Speciale 2021 di u Ministeru di a Cultura è di u Turismu, si svolgerà trà 7-11 di ghjugnu di questu annu. U festival hà da principià cù u cuncertu di apertura di a solista ceca Katerina Vackova, chì hà da piglià u palcuscenicu cù l'Orchestra di a cità metropolitana di Ankara sottu a direzzione di u direttore Kemal Günç, chì si terrà in u giardinu di l'hotel NG Afyon, cuncerti di tramontu à piglià. locu in a valle di Phrygian, discorsi scolastici è u lobby NG Afyon di Sema Güral Sürmeli, presentarà un cuntenutu riccu cù a mostra "Unmasked Faces".

U novu di u festival: Sunset Concerts

Mentre i cuncerti di u festival, chì anu sappiutu sopravvive malgradu e cundizioni pandemiche in l'ultimi dui anni, ripiglià a so rutina abituale, ci sarà ancu un locu assai sfarente è fascinante sottu u nome "Sunset Concerts". Arpanatolia (Ferhat Erdem - sipsi, cura, ney, kaval, Cemal Özkızıltaş - autentica percussione) fundata da u famosu arpista Çağatay Akyol in Ayazini, a valle di Frigia, unu di i valori archeologichi di Afyon, è Panarp creatu da Çağata. è Aydın Yavaş U prughjettu accoglie cuncerti è furnisce à l'amatori d'arte mumenti di gioia in un ambiente incantevule.

Ghjorni pieni d'arte à a scola

A sezzione "School Talks" di u festivale si terrà in aula per a prima volta in dui anni cù a participazione di nomi preziosi. I nomi chì participeranu à l'entrevista individuale cù i studienti in e scole quist'annu sò i seguenti:

  • Bülent Özgören - Fotografu
  • Mehmet Omur - Fotografu
  • Ferit Yantur - Advertiser, Director
  • Fethi Izan - Photographer
  • Metin Celal - autore, criticu di libru
  • Yalvaç Ural - Scrittore, Pueta
  • Artun Ünsal - Giurnalistu, scrittore
  • Ahmet Büke - Autore
  • Yavuz Ekinci - Autore
  • Engin Akın - Autore, Ricercatore di Cultura Alimentare, Trainer.

U festivale serà arricchitu cù mostre

A mostra di gruppu custituita da l'opere di cinque artisti prominenti (Fethi İzan, Merih Akoğul, Mehmet Ömür, Bülent Özgören è Ferit Yantur) chì anu fattu cuntributi significativi à l'arti di a fotografia in Turchia si scontra ancu cù a ghjente di Afyon è i visitatori cum'è parte di u festival. À u festivale, a mostra "Unmasked Faces", custituita da e forme di visi femminili è maschili disincarnati, da Sema Güral Sürmeli, artista ceramica è presidente di u Cunsigliu di Kütahya Porselen, si scontra cù l'audienza in u lobby di NG Afyon.

22e AFYONKARAHİSAR JAZZ FESTIVAL PROGRAMMA

Marti 7 ghjugnu

CONCERTU APERTURA
ORCHESTRA DI CITTA DI MUNICIPALI METROPOLITANE DI ANKARA
20.30 NG GIARDINO AFYON

FRANTISEK GENIC TIO
22.30 NG GIARDINO AFYON

Mercuri 8 ghjugnu

SUNSET CONCERT AYAZIN - PHRYGIA VALLEY
ARPANATOLIA
17.30

Prughjettu ADAM DOUCHA
20.30 NG GIARDINO AFYON

NESET RUACAN – ECE GOKSU
22.00 NG GIARDINO AFYON

Ghjovi u 9 di ghjugnu

SUNSET CONCERT AYAZIN - PHRYGIA VALLEY
Prughjettu Panarp
17.30

SELEZIONE DI UVA
20.30 NG AFYON GARDEN / NG AFYON GARDEN

MELİS SÖKMEN QUARTET
22.00 NG GIARDINO AFYON

Vennari 10 di ghjugnu

KATERINA VACKOVA QUARTET
20.30 NG GIARDINO AFYON

LUXUS
22.00 NG GIARDINO AFYON

Sabbatu 11 di ghjugnu

CONCERTU DI CHIUSURA

TRIO RUMAN PALISA
20.30 NG GIARDINO AFYON

TRE FACE
22.00 NG GIARDINO AFYON

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*