A 6a Fiera di u Patrimoniu di Istanbul hè iniziata

A Fiera di u Patrimoniu di Istanbul hà iniziatu
A 6a Fiera di u Patrimoniu di Istanbul hè iniziata

Participendu à l'apertura di u 6u Patrimoniu Istanbul, una fiera di conservazione, restaurazione, archeologia, museu è tecnulugia, u Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà battu u record di 3 anni da u Dipartimentu Anti-Smuggling è Crime Organizatu, chì hà purtatu 480 artefatti da all'estero in Turchia l'annu passatu, hà dichjaratu chì hà firmatu travaglii chì daranu un esempiu per u mondu sanu.

Parlendu à l'inaugurazione à u Centru Internaziunale di Cungressu è Esposizioni Lütfi Kırdar, u Ministru Ersoy hà dichjaratu chì Turchia, chì hà accoltu parechje civilisazioni è culture à traversu l'età, hà una vasta cunniscenza è hà dettu: "Tuttavia, avè sta cunniscenza hè un duvere per noi di cunservallu è trasmettenu à e generazioni future, porta ancu a rispunsabilità. Cum'è u Ministeru di a Cultura è di u Turismu, agimu cù a cuscenza di sta rispunsabilità ". disse.

Le ministre Ersoy a déclaré que le ministère s'occupait des restaurations des spécimens du patrimoine culturel à la lumière des principes de conservation universels et les réanimait dans la mesure du possible, et a déclaré :

"Cuntinuemu meticulosamente u nostru travagliu in tutti i quattru anguli di u nostru paese, da a Chiesa di San Nicola in Demre, Antalya, à i mura di Diyarbakır, da i nostri beni culturali unichi in Istanbul à u Monasteru Sumela di Trabzon. In più di questi, facemu u mantenimentu è a risturazione di e tombe in Istanbul cù u mottu di "Fidelità in l'antenati, rinvivisce l'arti". In u scopu di u prugettu, risturà 124 tombe. U prucessu di restaurazione realizatu cù l'apertura di a Moschea Hagia Sophia-i Kebir-i Şerifi per u cultu in lugliu 2020 hè statu ancu seguitu da u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan. Per commemorare a Piazza Genuvese, a prima piazza di Istanbul, cù l'arte è a cultura, avemu realizatu travaglii di risturazione, mostra è arrangiamenti in a Torre di Galata. Trasformemu a Caserma Rami, chì hà una zona interna di circa 36 mila metri quadrati, in una biblioteca dopu ampii travaglii di restaurazione. In u risultatu di sti sforzi, avemu da esse prisentatu unu di i cumplessi di biblioteca principali di u mondu, chì appellu à tutti i gruppi di età, cù a più grande zona di paisaghju in u paese, à l'usu di u nostru populu. Avemu iniziatu a risturazione di 10 edifici in İzmir Tekel Buildings. À a fine di l'annu, apriremu un museu è un cumplessu culturale assai cumpletu, cumprese un museu di pittura è scultura, un museu archeologicu è etnograficu, una biblioteca di musica mundiale turca, una biblioteca digitale, attelli d'arte è spazii di attività interni è esterni. ."

U numeru di scavi, ricerca è attività archeologiche hà righjuntu 2021 in 670

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà enfatizatu chì Turchia hè unu di i paesi chì realizanu i più studii archeologichi in u mondu è hà dichjaratu chì u numeru di scavi, ricerche è attività archeologiche chì varieghja da u paleoliticu à u neoliticu, i tempi classici à l'islamicu turcu. l'archeologia hà righjuntu 2021 in 670.

Sottulineendu chì u prughjettu chì anu iniziatu in Göbeklitepe è intornu à Şanlıurfa, sottu u nome Taş Tepeler, hè diventatu un travagliu chì hè seguitu cù interessu in u mondu, Ersoy hà dettu: "In u 100 anniversariu di a nostra Republica, urganizeremu u "Mundunu". Cungressu Neoliticu 'in Şanlıurfa in 2023 è sparteremu l'ultime informazioni cù u mondu quì. usatu e frasi.

Sottulineendu chì a Turchia hè in a strada per diventà un mudellu in a lotta contru a contrabbanda di beni culturali, u Ministru Ersoy hà dettu: "U nostru Dipartimentu Anti-Contrabanda, chì hà battu u record di 3 anni cù 480 mila 30 opere chì avemu purtatu da l'esternu, cuntinueghja à fà. realizà opere chì daranu un esempiu per u mondu sanu. U nostru Ministeru cuntinueghja i so sforzi per aumentà a parte chì riceverà da u turismu mundiale assicurendu a prutezzione durabile di i valori culturali, artistici è turistici universali di u nostru paese. hà fattu a so valutazione.

Pigliendu una foto di souvenir dopu à i discorsi, u Ministru Ersoy hà visitatu i stand in a fiera è hà avutu infurmazione.

26 parlanti si svolgeranu in cunferenze cù 75 sessioni

"6. Heritage Istanbul riunisce esperti in i so campi cù entusiasti di u patrimoniu culturale attraversu avvenimenti cum'è cunferenze, discorsi è workshop finu à u 13 di maghju.

A fiera, sustinuta da u Ministeru di a Cultura è u Turismu, a Direzzione Generale di u Patrimoniu Culturale è i Musei, a Direzzione Generale di Fundazioni, a Municipalità Metropolitana di Istanbul, l'Unione di i Municipi di Marmara, accoglierà più di 32 participanti, 120 di i quali sò stranieri.

Participanti di Belgio, Svezia, Nigeria, Paesi Bassi, Germania è Spagna participaranu à a fiera, induve l'Italia participà cù u so padiglione di u paese.

Heritage Istanbul Conferenza è Patrimoniu SohbetAhmet Misbah Demircan, Vice Ministru di Cultura è Turismu, Prof. Dr. İlber Ortaylı, Cumitatu Naziunale di l'UNESCO, Espertu di Spazii di Patrimoniu Naturale Prof. Dr. Nizamettin Kazancı et Spécialiste du patrimoine culturel, Assoc. Dr. 75 parlanti, cumpresu Zeynep Aktüre, discuteranu temi impurtanti in e sessioni 26 chì saranu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*