A lunghezza di e Ferrovie d'Alta Velocità in Cina hà righjuntu 40 mila chilometri

A lunghezza di e Ferrovie d'Alta Velocità in Cina hà righjuntu migliaia di chilometri
A lunghezza di e Ferrovie d'Alta Velocità in Cina hà righjuntu 40 mila chilometri

U Ministeru di i Trasporti Cinese hà publicatu un rapportu oghje è hà datu infurmazioni nantu à a reta di trasportu cumpleta di u paese. Dunque, à a fine di u 2021, a lunghezza di a ferrovia d'alta velocità in Cina hà righjuntu 40 mila chilometri, cuntendu un quartu di a lunghezza totale di a ferrovia.

Sicondu l'infurmazioni furnite in u Rapportu Statistiche nantu à u Sviluppu di u Settore di u Trasportu in 2021, l'annu passatu a custruzzione di l'infrastruttura di trasportu di u paese hè stata progressivamente avanzata, è a reta di trasportu tridimensionale hè stata migliurata.

L'investimentu di capitale fissu in u campu di u trasportu in u 2021 hà righjuntu 3,6 trilioni di yuan, aumentendu di 2020 per centu cumparatu cù u 5,6. Una parte significativa di questu hè stata attribuita à a custruzzione di a ferrovia. Cù investimenti enormi, l'area coperta da strutture di infrastruttura di trasportu efficaci s'hè sviluppata più.

In u 2021, a lunghezza di l'autostrade in Cina hè aumentata di 8 mila 90 chilometri, ghjunghjendu à 169 mila chilometri. U numaru di docks cù una capacità di trasportu di più di 10 mila tunnellate hà righjuntu 2 mila 659. U numaru di aeroporti è cità cù voli regulari righjunghji 248 è 244, rispettivamente.

In i zoni rurali di a Cina, a lunghezza di l'autostrade hè aumentata di 84 mila chilometri, ghjunghje à 4 milioni 446 mila chilometri. A reta stradale, in particulare in a parti uccidintali di a Cina, hè stata ottimizzata. A lunghezza di l'autostrada cuntava per 41,3 per centu di u tutale di u paese.

Sicondu u rapportu, u livellu di serviziu di l'industria logistica di a China hè statu ancu aumentatu l'annu passatu. A quantità di carichi trasportati hà aumentatu da 52,16 per centu cù 12,3 miliardi di tunnellate, è e spedizioni di corriere anu aumentatu da 108,3 per centu cù 29,9 miliardi di unità. U numaru di servizii di treni di merci in Europa hà righjuntu 15 mila 183. U numaru di voli di merci per via aerea superava 200 mila è ci era un aumentu di 22 per centu. I figuri indicanu una ripresa di u trasportu di passageri per ferrovia è aereu in 2021.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*