U Bancu Mondiale appruva u Prughjettu di Cità Verdi è Neutrali di Carbone di a Cina

U Bancu Mondiale appruva u Prughjettu Jinn Green è Cities Neutral Carbon
U Bancu Mondiale appruva u Prughjettu di Cità Verdi è Neutrali di Carbone di a Cina

Sicondu l'infurmazioni furnite da u Ministeru di e Finanze di a Cina, u "China-GEF7: Green and Carbon-Neutral Cities Project" hè statu appruvatu da u Cunsigliu di Amministrazione di u Bancu Mundiale sottu a prucedura simplificata (AOB), utilizendu a cuncessione da u Global China. Facilità per l'ambiente (GEF).

U prugettu hà da scopu di integrà a conservazione di a biodiversità in u prucessu di sviluppu di e cità participanti è di creà una strada per a neutralità di u carbonu. A quantità di u prugettu hè 26 milioni 909 mila dollari è tuttu hè donatu da GEF.

U prughjettu in quistione hè custituitu di trè parti. Quessi; stabilisce un quadru di sviluppu urbanu di alta qualità cuncintratu in a prumuzione di a cunservazione di a biodiversità è a neutralità di u carbonu, u sustegnu di suluzioni integrate per a biodiversità è u cambiamentu climaticu, a pianificazione è l'investimentu versu a natura è a neutralità di carbone; sustene a spartera di cunniscenze, u sviluppu di capacità è a gestione di prughjetti.

L'istituzioni di implementazione di u prugettu sò state annunziate cum'è e cità di Chongqing, Chengdu è Ningbo, è u Centru di Sviluppu Urbanu Chine, una subsidiaria di a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma di a China. U periodu di implementazione di u prugettu serà trà 2022-2027.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*