A spiaggia di Eskişehir apre a stagione

A stagione di spiaggia di Eskisehir hè aperta
A spiaggia di Eskişehir apre a stagione

Mentre i preparativi finali sò fatti in a spiaggia artificiale di a municipalità metropolitana di Eskişehir situata in Kentpark, a spiaggia dirà "salutu à l'estate" aprendu a stagione u 3 di ghjugnu. E piscine cumincianu à serve da u 26 di maghju.

A municipalità metropolitana di Eskişehir si prepara à compie i travaglii di preparazione nantu à a spiaggia artificiale, chì era assai apprezzata da a ghjente di a cità è da i turisti fora di a cità è hà attiratu una grande attenzione in tuttu l'estiu, è per apre per l'usu publicu.

I citadini di Eskişehir, chì ùn hà micca mare, ma hè u primu è u megliu esempiu cù a so spiaggia artificiale in Turchia, goderanu di u clima cálido in Kentpark da u 3 di ghjugnu.

A spiaggia artificiale, chì hè longa 350 metri è hà piscine olimpiche, attrae l'attenzione di i turisti lucali è stranieri, è ancu di a ghjente di Eskişehir.

I salvatichi seranu ancu di turnu in casu d'affucatu à a spiaggia artificiale, chì porta l'aria di mare à quelli chì sò stanchi di u calore.

Dichjarà chì i cuntrolli di l'acqua di a spiaggia sò realizati regularmente, i funzionari di a spiaggia anu dichjaratu chì a tarifa d'ingressu per l'adulti hè di 0 TL à a facilità, chì hè gratis per i zitelli trà l'età di 6-50.

Hè statu dichjaratu chì a tarifa d'ingressu per e piscine in a facilità hè gratuita per i zitelli di 0-6 anni, è a tarifa d'ingressu per l'adulti hè di 75 TL.

Kentpark Beach serà apertu 3 ghjorni à settimana trà 7-10.00 da u 18.00 di ghjugnu. E piscine chì s'apreranu da u 26 di maghju seranu ancu aperte à listesse ore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*