Arte à a Stazione Storica di Göztepe

Arte à a Stazione Storica di Goztepe
Arte à a Stazione Storica di Göztepe

A Stazione Ferroviaria di Göztepe hà servitu innumerevoli passageri per quasi un seculu. Hà assistitu à separazioni è riunione. A stazione, chì era fora di serviziu in u 2013 dopu l'apertura di Marmaray, hè oghje un centru d'arte. I Istanbuliti sò assai cuntenti chì l'edifiziu hè messu in serviziu cù un cuncettu diversu.

A Stazione Ferroviaria di Göztepe, chì era una volta una di e stazioni di a Linea Haydarpaşa-İzmit, hè stata trasladata un pocu più in l'annullamentu di e so piattaforme in u 2013 dopu esse operatu per quasi un seculu. A stazione, chì hà accoltu innumerevoli passageri per quasi un seculu, hè stata trasfurmata in un centru di cultura è arti è hà riapertura e so porte.

Chì ci hè oghje in l'edificiu storicu di a Stazione Göztepe ?

A stazione hè oghji un centru di cultura è d'arte, cum'è u risultatu di u travagliu chì hà iniziatu cù a cooperazione di u Ministeru di l'Educazione Naziunale, u Ministeru di i Trasporti è l'Infrastrutture, i Ferroviari Statali (TCDD), a Direzzione Generale di l'Educazione Permanente è u Istitutu di Maturazione Sabancı. Veysel Karani Tur, u coordinatore di u Centru di Cultura è Art di Göztepe TCDD, spiega chì l'edifiziu, chì hè statu trasfurmatu in un edifiziu d'arte è hà una grande sala è 4 camere, offre parechje opzioni à i so visitatori. "Qui, ci sò dui attelli cù i nostri prufessori di l'Istitutu di Maturazione Sabancı. U primu di sti attellu hè un attellu di ceramica, tile è ghjuvelli. U nostru altru attellu hè attellu di vestiti, artighjanali è ricami. In questi attelli, a ghjente pò fighjulà cumu si faci stu arte o amparà cumu si faci participendu à l'attelle. Mentre chì duie di e quattru camere in u spaziu sò riservate per l'artighjanali, una stanza hè usata cum'è biblioteca. In u spaziu, unu di quale hè statu cunvertitu in un museu, i visitori anu l'uppurtunità di esaminà attentamente l'uggetti di a storia di TCDD. Questi ogetti chì appartenenu à a storia di a ferrovia sò stati cullati da diversi lochi è più tardi restaurati è posti quì. L'uggetti quì ùn sò micca permanenti. Ogetti novi venenu, seranu diversificati, è i simboli è l'ogetti chì sò ricurdati da u publicu o destinati à i ferroviari di quellu periodu in diverse spazii cuntinueghjanu à esiste quì ".

A storia di a Stazione Ferroviaria di Göztepe è a relazione di u publicu cù u bastimentu

A stazione hè un locu assai impurtante per a ghjente di Göztepe. Perchè ci sò parechji ricordi di u locu chì hà ospitu a ghjente per seculi. Hè stata cunvertita in una stazione in u 1872 quandu l'edifiziu in u spinu, custruitu in u 1915, chì era prima utilizatu cum'è a Stazione Ferroviaria Erenköy quì, ùn hè più utilizatu cum'è stazione. I treni passavanu sott’à st’edificu interessante in forma di ponte, è prima di viaghjà, a ghjente aspittava i so treni nantu à e piattaforme falendu i scalini da quì. È andò cusì per un centu anni. In seguitu, cù l'apertura di Marmaray, a stazione hè stata spustata un pocu più in daretu in u 2013 è questu locu hè statu cunvertitu in una sala annullendu e plataforme. U populu di Göztepe hè assai cuntentu chì u bastimentu hè statu messu in serviziu cù un cuncettu diversu. A ghjente hè venuta da quì, hà pigliatu i treni, hà utilizatu i saloni. Anu assai ricordi quì. È avà a ghjente vole vene à l'edifiziu è veda di novu per rinvivisce quelli ricordi. A ghjente di Göztepe, chì hà utilizatu stu locu cum'è stazione per anni, sò assai felici chì avà hè diventatu un centru d'arte. Venanu à visità a taquilla induve compranu i biglietti o dumandanu induve sò e scale chì usanu. Hè per quessa chì a ghjente di Göztepe hà accoltu u fattu chì stu locu hè statu messu in opera cum'è un centru d'arte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*