I ghjorni di Kemeraltı principiavanu cun entusiasmu

I ghjorni di Kemeraltı principiavanu cun entusiasmu
I ghjorni di Kemeraltı principiavanu cun entusiasmu

"Kemeraltı Days", urganizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir per prumove è sviluppà u storicu Kemeraltı Bazaar, u core di Izmir, hà iniziatu cun entusiasmu. L'avvenimenti chì cuminciaru in Konak Square cuntinueghjanu cù u corteghju in u bazar storicu. Dichjarà chì Kemeraltı ùn hè micca solu un centru cummerciale, ma ancu a vita di a cultura, l'arti è a gastronomia, u core di Izmir, u sindaco Soyer hà dettu: "U potenziale turisticu chì Kemeraltı creerà serà a leva di u turismu per tuttu Izmir".

"Kemeraltı Days", urganizata in linea cù u scopu di rivitalizà Kemeraltı, chì a preparazione per u prucessu di candidatura à a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO hè sempre in corso, hà iniziatu cun entusiasmu. Municipalità Metropolitana di Izmir, Associazione Giovani Imprenditori di l'Egeu (EGİAD), urganizata in cuuperazione cù Kemeraltı Tradesmen and Craftsmen Association è TARKEM, cuntribuiscenu à a prumuzione di a cultura Kemeraltı è u sviluppu di u voluminu cummerciale. L'avvenimentu durà dui ghjorni.

Kemeraltı Days, chì hà iniziatu cù una festa in Piazza Konak, anu participatu da i parlamentari di u Partitu Populare Republicanu İzmir Kani Beko è Tacettin Bayır, u sindaco di Ödemiş Mehmet Eriş, u presidente di a Camera di Cummerciu di İzmir, u cunsigliu di u presidente Mine Güneş Kaya, u presidente di l'Associazione di cummercianti è artigiani di Kemeraltı, Semih Girgin. rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, capi, artisti è parechji residenti Izmir anu assistitu.

"Izmir ùn pò esse cuntentu di 1 milione di turisti"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà fattu u discorsu di apertura di i Kemeraltı Days. Tunç SoyerDichjarà chì Kemeraltı hè u core di Izmir, hà dettu: "Kemeraltı hè u centru cummerciale più grande è anticu di Izmir. Ma malgradu stu titulu, ùn riceve micca u valore chì si merita. Questu ùn hè micca accettatu. Kemeraltı meriteghja assai di più cù i so Kadifekalesi, Agora, tappe di gustu straordinaria è opportunità di shopping. Eru in Atena eri. Havi un quartieru chjamatu Plaka, chì hè simile à Kemeraltı. Ci hè una ruina storica chjamata Acropolis ghjustu sopra. L'Acropoli riceve 10 mila visitatori à ghjornu. Atene, cù una pupulazione di circa 700 - 800 mila, riceve 6 milioni di turisti annu. Izmir ùn pò esse cuntentu di 1 milione di turisti. Kemeraltı hè circa 10 volte a dimensione di Plaka. Havi una zona assai più grande è una cultura antica assai più ricca. Dunque, si merita assai di più ", disse.

"Ùn vulemu fà a respirazione artificiale in u core di Izmir"

U sindaco Soyer hà sottolineatu chì ùn volenu micca applicà a respirazione artificiale à u core di Izmir è hà dettu: "Vulemu chì u core di Izmir scorri cun entusiasmu è batte cun entusiasmu. Hè per quessa chì oghje vulemu purtà Kemeraltı à u populu di Izmir cù arte, cultura è gastronomia. Hè u scopu di sta festa. Kemeraltı ùn hè micca solu un centru cummerciale. Hè a vita di a cultura, l'arte è a gastronomia. Hè u core di Izmir. Continueremu à travaglià dura per ottene questu. Avemu una longa strada per andà, ma crede chì averemu grandi risultati. U potenziale turisticu creatu da Kemeraltı serà a leva di u turismu per tuttu Izmir. "Avemu da ottene assai di più inseme", disse.

"Kemeraltı hè a scola induve avemu amparatu u cummerciu per a prima volta"

EGİAD Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Alp Avni Yelkenbiçer, in modu di aumentà l'attrattiva è a reputazione di a regione Kemeraltı, chì hà un postu impurtante in a storia di Izmir cù i so valori cummerciale, culturale è suciale. EGİAD Ellu disse ch'elli farianu tuttu ciò chì era necessariu. Yelkenbiçer hà dettu: "Questa regione storica, chì parte da a piazza Konak, induve u primu colpu hè statu sparatu in a Guerra di l'Indipendenza, è si estende finu à Kadifekale, hè una scola induve parechji di noi anu passatu a nostra zitiddina è forse hà amparatu u nostru primu mistieru cù i nostri anziani. . Kemeraltı hè un grande valore micca solu per Izmir, ma ancu per u cummerciu mundiale è a storia culturale cù u so patrimoniu culturale. Cù a forza chì ricevemu da i nostri membri, continueremu à rializà a nostra rispunsabilità in ogni travagliu da fà per a regione, in particulare per a so inclusi in a Lista di u Patrimoniu Culturale Mondiale di l'UNESCO. "Segueremu ogni tipu di attività realizate", disse.

"Kemeraltı mérite d'être un patrimoine historique de l'UNESCO"

U direttore generale di TARKEM, Sergenç İneler, hà dettu: "Dicemu à tutti chì Kemeraltı hè u centru di Izmir è chì cuntene parechje storie è ricchezze. Ma oghje avemu avutu un altru. Continueremu à spiegà, inseme cù i so cummercianti, i visitori è i citadini, quantu Kemeraltı meriteghja u titulu di Patrimoniu Storicu UNESCO. Questa zona, chì include u triangulu Kemeraltı, Kadifekale è Agora, chì hè candidatu à u Patrimoniu Storicu UNESCO, hè assai impurtante per TARKEM. Continuemu à travaglià per rinvià sta zona à Izmir cù a risturazione è i travaglii realizati in questa zona. Forsi u più impurtante, pudete fà una restaurazione o una migliione, ma ùn hè micca d'utile se ùn pudete micca integrà cù u publicu. "I Kemeralti Days sò di grande impurtanza in questu sensu", disse.
Dopu à i discorsi di apertura, u cortu Kemeraltı partiu da a piazza Konak è hà visitatu u bazar storicu in una atmosfera di fiera. I cummercianti è i visitori di Kemeraltı accumpagnavanu u corteghju, chì presentava imaghjini culuriti accumpagnati da una banda, cù applausi.

Terra Madre Anatolia spiega

Dopu à u corteghju, l'invitati anu assistitu à a Terra Madre Anatolian Talk, a prima riunione di i Kemeraltı Days, in L'agora Han. In l'entrevista, l'infurmazione hè stata data nantu à Terra Madre Anadolu İzmir 2, chì si terrà in Izmir per a prima volta fora d'Italia trà u 9 è u 2022 di settembre, è l'impurtanza di a sicurità alimentaria hè stata discussa.

Momenti pieni di musica

In u scopu di i Kemeraltı Days di dui ghjorni, cuncerti, interviste, cuncorsi, attività per i zitelli, spettaculi di ballu, attelli, sedute fotografiche gratuiti cù u studio fotograficu greenbox è parechje altre attività seranu realizate in tutte e strade di Kemeraltı, in particulare in Piazza Konak, Piazza Balıkçılar, Küçük Karaosmanoğlu Han è Sinagoga Portugallu. Evrim Ateşler, Sedat Yüce, Aydok Moralıoğlu, Funda Öncü, Sinan Efe Aksoy, DJ Müslüm Ergün è Izmir Metropolitan Municipality City Orchestra daranu à l'audienza momenti piacevuli pieni di musica in diverse zone.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*