L'aeroportu Rize Artvin per serve 3 milioni di passageri annu

L'aeroportu Rize Artvin per serve milioni di passageri annu
L'aeroportu Rize Artvin per serve 3 milioni di passageri annu

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì l'Aeroportu Rize-Artvin serà apertu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan u 14 di Maghju è hà dettu: "U nostru Aeroportu Rize-Artvin hè u 2u Aeroportu custruitu da Turchia riempiendu u mare dopu à Ordu-Giresun. Aeroportu Hè u th è u 5u aeroportu in u mondu. Ùn ci hè altru esempiu in Europa. Cù a so pista di 45 metri di larghezza è 3 metri di lunghezza, hè un prughjettu chì risponde cumplettamente à i bisogni di trasportu aereu di a regione. Servirà 3 milioni di passageri annu ", disse.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu ispezioni à l'aeroportu Rize-Artvin, è dopu hà fattu una dichjarazione di stampa. Karaismailoğlu hà dettu: "Semu felici di finisce in u nostru prughjettu di l'Aeroportu Rize-Artvin. Comu sapete, sta era hè sinonimu di "accessibilità" è "velocità". U sviluppu di u trasportu aereu, chì hè di crescente impurtanza ghjornu per ghjornu, è rinfurzà a so pusizioni in l'arena internaziunale continuanu à esse l'agenda di priorità di ogni paese sviluppatu. Devu cun orgogliu è cun piacè dichjarà chì; Cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, avemu fattu grandi è impurtanti sviluppi in u settore di l'aviazione in l'ultimi 20 anni.

L'AVIAZIONE CIVILE TURCA TURNATA IN UNA PUTENZA GLOBALE

"L'aviazione civile turca hè diventata una putenza globale grazia à e nostre pratiche, pulitiche è regulamenti", hà dettu Karaismailoğlu, aghjustendu chì a compagnia aerea hè a strada di a ghjente. Nutendu chì l'investimenti in u settore di l'aeronautica ammontavanu à 147 miliardi TL, Karaismailoğlu cuntinuò u so discorsu cusì;

"Avemu introduttu Turchia in novi aeroporti chì rispondenu à i bisogni di l'età. Avemu ancu mudernizatu l'aeroporti esistenti da cima à fondu. In u 2003, u numeru di aeroporti attivi era solu 26. Oghje, avemu 25 aeroporti cù l'aeroportu di Tokat, chì avemu messu in serviziu di u nostru populu u 57 di marzu. Avà simu assai entusiasti di presentà un novu serviziu à a nostra nazione. Cù l'apertura di u nostru aeroportu Rize-Artvin, chì avemu custruitu nantu à una superficie di 3 milioni di metri quadrati, aumentemu stu numeru à 58. U nostru Aeroportu Rize-Artvin hè u 2u aeroportu di mare in Turchia è u 5u in u mondu, dopu l'Aeroportu Ordu-Giresun. Ùn ci hè altru esempiu in Europa. Avemu finitu a pista, a piazza, a strada di taxi è tutti i travaglii infrastrutturali di u nostru aeroportu. Da u principiu d'aprile, i voli di prova sò cuminciati. Cù a so pista di 45 metri di larghezza è 3 metri di lunghezza, era un prughjettu chì risponde cumplettamente à i bisogni di trasportu aereu di a regione. Servirà 3 milioni di passageri annu. Parlemu di una struttura enormosa cù una superficie interna totale di 32 metri quadrati, cumprese un edifiziu terminale di 47 mila metri quadrati è altri edifici di supportu ".

CUSTRUIAMU UNA TORRE IN FORMULA DI TÈ CUP

U Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, hà attiratu l'attenzione à u fattu chì l'edificiu di a terminal, chì riflette l'architettura lucale, è a torre di 36 metri d'altezza ispirata da a forma di un vetru di tè sò stati custruiti in l'aeroportu, chì porta tracce di a cultura. elementi di a regione. Nutendu chì a torre illuminata aghjunghjera una vitalità diversa à a siluetta di a regione, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà enfatizatu chì anu ancu fattu passi impurtanti per u paisaghju di l'Aeroportu Rize-Artvin, chì hè unu di i pochi esempi in u mondu cù u so caratteristiche tecniche è di custruzzione. Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu verdi 135 mila metri quadrati di u nostru aeroportu, chì hà una zona di paisaghju di più di 49 mila metri quadrati, cù 453 arburi chì sò cumpatibili cù e caratteristiche geografiche di u Mari Neru. Per presentà u tè Rize à u mondu sanu, è spiegà u viaghju di tè da u giardinu à a tazza, apremu un museu di tè in u terminal. Inoltre, avemu u scopu di trasfurmà u nostru terminal in un centru di riunioni multifunzionale cù oggetti artistici. Rize-Artvin Airport, chì avemu purtatu à a nostra regione; Furnirà un trasportu ininterrottu à a nostra Regione di u Mari Neru Orientale, Rize è Artvin, da e vie aeree domestiche è internaziunali. Questu aprirà e bellezze naturali di a regione, in particulare e pruvince di Rize è Artvin, à u turismu mundiale. In altre parolle, darà una cuntribuzione significativa à a nostra ecunumia usendu currettamente u putenziale turisticu. Avemu da scuntrà i bisogni di trasportu di a nostra regione orientale di u Mari Neru, induve u trasportu stradale hè difficiule per via di e so caratteristiche geografiche, in modu più veloce è più còmode. Stabbiliremu un puntu di trasportu per i passageri chì vanu in a regione orientale di u Mari Neru è in Georgia da Turchia è à l'esteru. Cusì, sustenerà e relazioni pulitiche è ecunomiche trà noi è i paesi di a regione è aumenterà u potenziale d'investimentu di a regione accelendu u sviluppu socio-ecunomicu è socio-culturale ".

OVER 1,2 MILLIARDI DOLLARS IMPATTU À A PRODUZIONE DURANTE U PROCESSU DI COSTRUZIONE

Sottulineendu chì l'aeroportu hà benefiziu direttamente o indirettamente 56 settori differenti durante u periodu di custruzzione è continuerà à furnisce durante u periodu di attività, Karaismailoğlu hà dettu: "In questu cuntestu, durante u periodu di custruzzione; U so effettu nant'à u rèdditu naziunale hè 556 miliuna di dollari, u so effettu nant'à u travagliu hè 28 mila 100 persone, è u so effettu nant'à a pruduzzione hè più di 1,2 miliardi di dollari. Offremu u nostru aeroportu oltre Turchia, à tutti i paesi cunfini cù u Mari Neru, è à u Corridor Mediu, una di e più impurtanti rotte cummerciale trà l'Asia è l'Europa, in corta, à u serviziu di u mondu. Una parte di u trasportu di passageri è di carichi per strada in a nostra regione serà cusì trasferita à a via aerea. Preveneremu ancu u cunsumu di carburante, i costi di mantenimentu-riparazione di e strade è l'accidenti di trafficu causati da u trasportu stradale. Inoltre, i costi legati à u tempu seranu salvati. U trafficu stradale serà alleviatu. Questu furnisce una riduzzione di i valori di emissioni di scarico. U Paradisu solu adatta à u nostru Mari Neru cusì ", disse.

A LUNGHEZZA DI STRADA DIVISA IN RİZE ARRIVA A 190 KM

Spieghendu chì l'investimenti in Rize ùn sò micca limitati à questu, u Ministru di Trasportu è Infrastruttura Karaismailoğlu hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à l'investimenti fatti;

"20 anni fà, Rize avia solu 16 chilometri di strade divise; Avemu ghjuntu à un totale di 174 chilometri fendu altri 190 chilometri. Avemu fattu prughjetti assai impurtanti cum'è a Strada Costiera Rize-Trabzon, Strada Costiera Rize-Artvin, Tunnel Ovit è Strade di Cunnessione. Mettimu in serviziu i Tunnel Hurmalık-1 è Hurmalık 2 è e Strade di Cunnessione è u Tunnel Salarha, chì i nostri fratelli di Rize anu sognu dapoi 70 anni. Seguimu ancu i nostri altri prughjetti di strada. U travagliu cuntinueghja intensamente nantu à u nostru prughjettu di l'area di riempimentu di l'ospitale di a cità. A custruzzione di u Portu Logisticu di Iyidere, chì serà u novu indirizzu di navi di grande tonnellata cù un annu di 3 milioni di tunnellate di carichi generale, 8 milioni di tunnellate di carichi in massa, 100 mila TEU cuntenituri è una capacità ro-ro di 100 mila veiculi, cuntinueghja rapidamente. Rize serà u centru di trasferimentu di a catena di trasportu cumminata chì risulterà da u trafficu potenziale trà i paesi caucasiani è i paesi di u Mediu Oriente. Rize vincerà, vincerà u Mar Neru, vincerà u nostru paese ".

Indittendu chì l'Aeroportu Rize-Artvin furnisce grandi servizii, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà aghjustatu chì ispirarà ancu novi innovazioni in Turchia è in u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*