Passu à Passu Avvicinendu à l'Obiettivu di Natà Baia di Izmir

A Baia di Izmir Si Avvicina à Rinuvà Passu Per Passu
A Baia di Izmir Si Avvicina Passu à Passu per Diventà di Nutà Di novu

Cuntinuendu u so travagliu in linea cù l'obiettivu di rende a Baia di Izmir torna à nutà, a Direzzione Generale İZSU osserva u cambiamentu in a Baia di Izmir à a luce di dati scientifichi, in u scopu di u Prughjettu di Monitoraghju Oceanograficu realizatu cù TUBITAK.

A Direzzione Generale İZSU di a Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja i so studii in u Golfu in u scopu di u Prughjettu di Monitoraghju Oceanograficu di a Baia di Izmir realizatu in cooperazione cù u Cunsigliu di Ricerca Scientifica è Tecnologica di Turchia (TUBITAK).

Un squadra di 17 esperti participanu à u prughjettu, chì hè u primu sistema in Turchia per monitorà a qualità di l'acqua per l'osservazione è u mudellu. I scientisti chì naviganu in u Golfu cù a nave TÜBİTAK Marmara 4 volte à l'annu, una volta ogni stagione, misuranu a qualità fisica, chimica, biologica è microbiologica di l'acqua. Grazie à stu metudu, i cambiamenti in l'acqua è i sviluppi ecologichi ponu esse cuntrullati. In u scopu di u prugettu, chì durà dui anni, l'osservazioni sò fatte in l'area di scaricamentu di l'impianto di Trattamentu di Acque Reflue di Mordoğan, chì serà messu in opera in 2022, cù campionamentu staghjunali in 3 stazioni, in un totale di 39 stazioni. in a baia di Izmir è 9 stazioni in ognuna di e baie di Yeni Foça è Seferihisar Akarca. Per a prima volta quist'annu, campioni mensili sò fatti da i corsi principali chì scorri in a Baia di İzmir cum'è Ağıl, AOSB, Cheesecioğlu, Bostanlı, Ilıca, Bornova, Meles, Manda, Poligon è Hacıahmet, è ancu da i punti induve u Gediz. U fiume scontra u mare. Cusì, infurmazione più dettagliata nantu à a carica di contaminazione è u trasportu di sedimentu chì vene in a baia hè ottenuta. U prughjettu, chì costa 3 milioni 400 mila lire, furnisce ancu l'uppurtunità di guardà a vita di vita sottu u mare. In u scopu di u prugettu, l'imaghjini sottumarini sò fatti da 12 punti diffirenti per sustene u studiu scientificu, è l'effetti di e piante di trattamentu nantu à e so regioni sò ancu osservati.

U campionamentu serà ancu pigliatu da u puntu induve u fiumu Gediz scontra u golfu.

L'ingegnere di pesca Senem Karabağlı, chì travaglia in a Direzzione Generale di İZSU, a Direzzione di a Filiale di Körfez, hà dettu: "TUBITAK pigliarà campioni da 57 stazioni per 4 stagioni. Farà ancu l'imaghjini sottumarini. Avemu seguitu i sforzi di ricuperazione in u Golfu per più di 20 anni. Quist'annu, per a prima volta, i campioni mensili seranu pigliati da i deci flussi principali chì scorri in a baia è u puntu di uscita induve u fiumu Gediz scontra à a baia, è questi seranu esaminati da TUBITAK. Ci avvicinemu passu à passu à l'ughjettu di una Baia di Swimming ", disse.

Destinazione Golfu swimmable

Bora Sonuvar, Ingegnere di Geologia di l'Idrografu in a Direzzione Generale İZSU, Gulf Branch, hà dichjaratu chì anu realizatu u primu campionamentu in 2022 è hà dettu: "A Baia di İzmir hà una prufundità di circa 67 chilometri è procede da u mare aperto à a terra. 12 chilometri di questu forma u nostru golfu internu. Izmir Bay hè divisa in trè golfi esterni, mediu è internu. U bastimentu di ricerca TUBITAK Marmara farà ancu misurazioni in a colonna d'acqua è in u sedimentu in questu holismu. E valutazioni fisiche è biochimiche sò fatte per piglià campioni da stazioni fissi. A vita marina in a colonna d'acqua è i corpi d'acqua principali hè evaluata. A Direzzione Generale İZSU esamina a vitalità in a baia à a luce di e dati scientifichi. Hè evaluatu da a cima di a catena alimentaria à i criaturi di u mare più bassu, cumprese l'organisimi unicellulari. Supportemu queste osservazioni attraversu e nostre "Stazioni Oceanografiche Metoo". Pudemu accede à tutti i rapporti è e dati ottenuti per mezu di misurazioni fatte 7/24 ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*