U Festival di l'aquarella principia u 21 di maghju

U festival di l'aquarelle principia in maghju
U Festival di l'aquarella principia u 21 di maghju

A Municipalità Metropolitana di Izmir ospita u 21th International Love, Peace and Tolerance Watercolor Festival through Art and the Golden Brush Competition trà 24-7 May.

A Municipalità Metropolitana di Izmir accoglie u 7th International Love, Peace and Tolerance Watercolor Festival through Art and the Golden Brush Competition. U festival, chì si terrà in Ahmet Adnan Saygun Art Center (AASSM) trà 21-24 May in cuuperazione cù l'Associazione Internaziunale di l'Acquerelli, includerà spettaculi in diretta da artisti, è ancu pannelli è interviste. Artisti di l'aquarelleria di 4 paesi diversi participaranu à u festival di 42 ghjorni.

In u scopu di u festival, l'opere chì vincenu premi in u cuncorsu di pittura à l'aquarelle cù u tema "İzmir" seranu esposte à u Ahmet Adnan Saygun Art Center per 4 ghjorni. Pittura stampata da artisti ucraini, chì ùn anu pussutu assistisce à u festival per via di a guerra, pigliaranu ancu u so postu in a mostra.

Clock Tower serà culurita u 24 di maghju

U 24 di maghju, intornu à a Torre di u Clock, i ritratti di 70 metri di Izmir seranu dipinti cù artisti invitati, accumpagnati da una cerimonia. I zitelli è i ghjovani pittureranu ancu a Torre di l'Orologio di Izmir cù u slogan "Draw for Peace", è i trè zitelli chì pittureranu a Torre di l'Orologio più bella seranu premiati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*