Quanti acri di terra anu compru u Qatari da u Canale Istanbul Route?

Quanti Donums di Terra anu compru Qatar People da Canal Istanbul Route
Quanti ettari di terra anu compru u Qatari da a strada di u Canale di Istanbul?

U Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione Murat Kurum hà dettu: "U Qatari hà pigliatu tutta l'area in Kanal Istanbul". Hè una zona di 157 mila metri quadrati compru da i Qatari. U pircintuali di pruprietà cumprati da i stranieri da a zona di riserva di 330.000.000 metru quadru hè zero, puntu zero, 35. U percentualità di Qatari hè 0.00045. Allora hè assai pocu ", disse.

U Ministru Kurum hà fattu dichjarazioni in quantu à e discussioni di l'Atatürk Airport è Kanal Istanbul. Parlendu à Abdulkadir Selvi da Hürriyet, l'Autorità hà dichjaratu chì i fundamenti di l'Atatürk Airport seranu posti u 29 di Maghju è hà dettu: "Continuemu risolutamente u nostru travagliu in linea cù e prumesse chì avemu fattu à a nostra nazione. Avemu cuncepitu stu prughjettu per chì 16 milioni d'Istanbuliti prufittàranu. Cuntinuemu u nostru travagliu per compie è apre l'annu dopu. À u centenariu di a nostra Republica, in un ghjornu chì a cunquista di Istanbul serà celebrata, presenteremu stu parcu à a nostra Istanbul.

'132 mila 500 arburi seranu piantati'

Esprimendu chì hè previstu di plantà 132 mila 500 arburi in a prima tappa, l'istituzione hà dettu: "In u prucessu, tutti l'arbureti, fiori, piante, diversi tipi d'arburi è arburi grandi chì u nostru pòpulu pò ombra sottu seranu inclusi. in stu prughjettu ".

U presidente Erdogan cù i ghjovani sohbetRicordendu a frasa "Ci sarà prubabilmente piste", l'Autorità hà dettu chì nisun edifiziu serà demolitu è ​​chì l'aeroportu funziunà ancu cum'è una zona di assemblea di disastru:

"Prima di tuttu, ùn demolite micca alcun edifiziu. Quelli edifici seranu ancu un museu, un centru di ghjuventù è un attellu di robotica in u scopu di u prugettu. Evalueremu tutti questi edifici risturanduli. Preserveremu tutti i valori quì è u trasfurmemu in un prughjettu di giardinu naziunale. Ma ùn serà micca solu un giardinu naziunale. In più di u giardinu publicu, questu serà un spaziu di vita. Serà una zona di assemblea di disastru ".

In quantu à e piste, u Ministru di l'Ambiente Kurum hà dettu: "Sapete digià nantu à e piste, avemu una pista. A pista est-ovest resta. Useremu l'infrastruttura chì pudemu usà in u prughjettu nantu à a pista nord-sud quì. Pruvemu di fà camini di marchja induve ci sò piste. Custruiremu campi sportivi in ​​quelle zone. Adupremu ogni zona dispunibule di a pista nord-sud in u scopu di u prugettu.

"Erdogan continuerà à aduprà u Hall of Fame"

L'istituzione hà dichjaratu ancu chì continuerà à aduprà u Hall of Fame durante e visite di u presidente Erdogan à l'esteru, ancu dopu chì l'aeroportu hè cunvertitu in un Giardinu Naziunale, è hà dettu: "Serà utilizatu sia per l'atterrissimu d'emergenza sia per i voli civili. Serà usatu in i tempi di disastru. Avemu un hospitalu pandemicu quì. Servirà l'uspidale pandemicu. L'aviò ambulanza atterrirà ", disse.

Esprimendu chì a striscia d'atterrissimu d'emergenza continuerà à esse aduprata, l'Autorità hà dettu: "Quandu pensemu chì l'aeroportu di Atatürk hè custituitu da duie piste, continuerà à serve cù tutte l'operazioni fora di una sola pista. Continueremu à aduprà i porti è altre strutture quì in cunfurmità cù i bisogni durante l'operazione di l'aeroportu. Nisunu di elli ùn sarà lasciatu inattivu ", disse.

Pruvanu di ingannà i nostri citadini cù falsi infurmazioni.

Rispondendu à a quistione nantu à e discussioni chì l'aeroportu di Istanbul serà vendutu à Qataris, u Ministru Kurum hà dettu:

"Se li guardate, vendemu tutte e parti di Turchia à Qataris è i nostri fratelli arabi. Ma quandu si guarda in daretu, si trova chì nunda di questu hè veru. Dicenu chì i Qatari anu pigliatu tutta l'area in Kanal Istanbul. Hè una zona di 157 mila metri quadrati compru da i Qatari. U pircintuali di pruprietà cumprati da i stranieri da a zona di riserva di 330.000.000 metru quadru hè zero, puntu zero, 35. U percentualità di Qatari hè 0.00045. Cusì assai pocu. Pruvanu di ingannà i nostri citadini cù falsi infurmazioni, postu chì sò sempre dopu à una percepzione, sempre agiscenu nantu à a percepzione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*