U Prughjettu Atlas Copre Tutti l'Aspetti di a Legislazione di u Trasportu

U Prughjettu Atlas Copre Tutti l'Aspetti di a Legislazione di u Trasportu
U Prughjettu Atlas Copre Tutti l'Aspetti di a Legislazione di u Trasportu

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, enfatizendu chì u prucessu di adesione di Turchia à l'Unione Europea, chì persegue cù pacienza è determinazione, deve esse incuraghjitu cù un approcciu custruttivu, hà dettu: Hè a continuazione di e nostre relazioni cù meccanismi cum'è Dialogue. U nostru Prughjettu ATLAS hà una impurtanza particulare postu chì hè u primu studiu per copre tutti l'aspettu di a legislazione di trasportu. U fattu chì l'acquis estremamente cumpletu di u trasportu di l'UE è a nostra legislazione naziunale seranu trattati cun trasparenza accelerà u nostru prucessu di armonizazione legale.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà parlatu à l'apertura di u Prughjettu per l'Analisi di a Legislazione di i Trasporti di Turchia in u Prucessu di Armonizazione cù l'Acquis UE. Apuntendu chì l'impurtanza di u trasportu in u mondu hà aumentatu rapidamente da u principiu di l'anni 2000 cù l'effettu di a mundialisazione è l'impattu di u trasportu nantu à l'ecunumia naziunale hè diventatu più evidenti, Karaismailoğlu cuntinuò u so discorsu cusì;

"In particulare u focu di Kovid-19 hà permessu novi sviluppi cum'è a digitalizazione in u campu di u trasportu, a riduzione di i costi di logistica in a produzzione, l'energia verde è emissioni zero in prima linea di l'agenda. Queste tendenze, cum'è ciò chì hè accadutu durante l'epidemie, durante a quale avemu luttatu per sguassà l'effetti cù u mondu sanu, hà dimustratu una volta una volta chì u settore di trasportu è logistica hè d'impurtanza vitale. In questu prucessu, u nostru paese hà ghjucatu un rolu attivu in a continuità di a catena di supply in u mondu, mantenendu u so accessu à i so vicini è i paesi in altre parti di u mondu grazia à a so forte rete di trasportu. U nostru paese, chì hè in via di diventà una "superpotenza logistica", hà assuciatu rispunsabilità impurtanti in u Corridor Mediu trasfurmendu in una basa di logistica è di produzzione preziosa è lucrativa, oltre à esse una alternativa trà l'Asia è l'Europa. In particulare, l'impurtanza innegabile di a Turchia in u cummerciu internaziunale, situata in u Corridor Mediu di a storica Strada di a Seta chì si stende da a Cina à Londra, hè stata novamente revelata. A crisa logistica sperimentata cù a Nave "L'Even Given" in u Canale di Suez l'annu passatu è a guerra Russia-Ucraina in u corridore nordu di a linea hà fattu a sicurezza di e duie linee in discussione. À a luce di questi sviluppi, cum'è Turchia, avemu diventatu u corridore logisticu di u mondu cuntinuendu i nostri prughjetti senza interruzzione ".

CUSTRUIAmu SISTEMI DI TRANSPORTE È DI COMMUNICAZIONE LUTTEndu IN DENTRO È ESTERNA

Nutendu chì ùn hè micca faciule per a Turchia diventà una putenza logistica, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu custruitu sistemi di trasportu è di cumunicazione chì arricchisceranu i nostri citadini è a nostra geografia vicina, luttendu dentro è fora. Avemu compie rapidamente prughjetti infrastrutturali chì anu ricivutu premii à scala globale, cum'è Marmaray, Ponte Osmangazi, Ponte Yavuz Sultan Selim, linee di treni d'alta velocità, Aeroportu di Istanbul, Torre Camlica, Tunnel Eurasia, Ponte Çanakkale 1915 è linee di l'autostrada divisa. Grazie à questi investimenti, chì ghjucanu un rolu impurtante in u nostru sviluppu ecunomicu, u nostru paese hà riesciutu à superà i standard europei in parechji spazii è ancu più altu. Parechji di i nostri prughjetti infrastrutturali, cum'è u ponte di Çanakkale di u 1915, chì hè u prughjettu di i "greates" in quantu à e so qualificazioni, è l'Aeroporti Tokat è Rize-Artvin, chì avemu apertu recentemente, attiranu l'attenzione cum'è e nostre opere simboliche in diverse parti di u nostru paese.

FORMUMU L'INVESTIMENTI SECONDU UNA VISIONE PIANIFICATA, REALISTICA E FORTE

Dichjarà chì i so investimenti sò pianificati in modu chì permetterà u trasportu di transitu trà l'Asia è l'Europa per esse realizatu attraversu e rete di trasportu di Turchia, Karaismailoğlu hà dettu chì sta situazione rinfurzà a connettività trà i corridori est-ovest è permetterà u sviluppu di l'Unione Europea. Reti di trasportu transeuropee. "Formulemu tutti questi investimenti aderendu à una visione pianificata, realistica è determinata", hà dettu u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, è hà dettu: "In questa direzzione, avemu preparatu u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica, chì avemu annunziatu u 5 d'aprile è induve avemu previstu un investimentu di 2053 miliardi d'euros finu à u 190. Cume avemu sempre enfatizatu, avemu travagliatu duru per preparà l'avvene di Turchia cù i nostri piani è prugrammi oghje. Cù u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica 2053, avemu revelatu i piani di u nostru paese per i prossimi 30 anni. Cum'è una esigenza di sta visione, vulemu aumentà a reta stradale divisa à 2053 mila 38 chilometri, a lunghezza di a linea ferroviaria à 60 mila 28 chilometri, u numeru di porti à 590 è u numeru di aeroporti à 255 da 61. A nostra Visione 2053 ùn deve esse cunsiderata cum'è solu un prugramma d'investimentu. In questa visione, avemu determinatu a mobilità, a logistica è a digitalizazione cum'è i nostri punti di focu principali, tenendu in contu e tendenze di sviluppu in u mondu. A nostra visione olistica orientata à u sviluppu chì culligarà u nostru paese à u mondu hà parechji denominatori cumuni cù l'approcci basi di l'Unione Europea, cum'è l'Acordu Verdi Europeu, l'Accordu Climaticu di Parigi è a Legge Climatica Europea. In questa direzzione, vogliu enfatizà chì vulemu aumentà a parte di e ferrovie in i nostri investimenti à u 2023 per centu in u 60 è di aumentà a parte di e ferrovie in u trasportu di merci da u 2053 per centu à u 5 per centu in u 22 ".

Cuntinuemu à sviluppà prughjetti per accelerà a trasfurmazioni verdi

Enfatizendu chì l'Unione Europea, chì hà ancu cuntribuitu à a dimensione finanziaria di u Prughjettu ATLAS, chì hè statu apertu, hè sempre statu u cumpagnu cummerciale più impurtante di Turchia, Karaismailoğlu hà dettu: "U fattu chì u nostru voluminu cummerciale hè di circa 2021 miliardi di dollari in 180 hè u l'indicatore più chjaru di questu. Cù l'aghjurnamentu di l'Unione Doganale, e nostre relazioni cummerciale cù l'UE ghjunghjeranu à una dimensione più profonda è cumpleta in u prossimu periodu. In più di i nostri ligami cummirciali, vogliu dichjarà chì, cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, attachemu una grande impurtanza à u mecanismu di cooperazione finanziaria Turchia-UE. Per noi, u Strumentu di l'UE per l'Assistenza di Pre-Adesione (IPA) si distingue micca solu cù a so cuntribuzione finanziaria, ma ancu cù a so cuntribuzione à a nostra sperienza di fà affari è a cooperazione cù l'istituzioni di l'UE. Unu di i prughjetti più impurtanti di u periodu IPA II. Halkalı-U Prughjettu Kapikule Railway Line hè unu di i più grandi indicatori di a nostra determinazione in questa direzzione. Cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, avemu da cuntinuà à sviluppà prughjetti chì accelerà a trasfurmazioni verde in u campu di u trasportu durante u periodu IPA III.

Cuntinuemu à chjude è a pruduzzione per una TURCHIA FORTE È DI LEADER

In cunfurmità cù a vuluntà di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli sò pronti è determinati à piglià tutti i passi necessarii in i settori di u trasportu è di a cumunicazione per realizà una cooperazione più rapida, più efficiente è constructiva cù l'UE cumparatu cù u passatu, è hà dettu: "Turchia hè solu un paese candidatu è l'Alleati di l'OTAN, ma ancu cum'è un paese cun un acquis di l'UE arradicatu è forte, hà una impurtanza strategica per l'UE in parechji spazii, in particulare in a sicurità, a migrazione, e catene di supply è energia. . In questa direzzione, credemu chì u prucessu di adesione cumpleta di Turchia à l'Unione Europea, chì hè perseguitatu cù pacienza è determinazione, focalizendu nantu à i nostri denominatori cumuni è i valori fundamentali cumuni, deve esse incuraghjitu cù un approcciu constructivu. In questu cuntestu, apre u capitulu di u Trasportu à e negoziazioni u più prestu pussibule hè a continuazione di e nostre rilazioni cù i prughjetti chì sustenenu a nostra cooperazione è i meccanismi cum'è u Dialogu di u Trasportu di Altu Livellu. In cunfurmità cù questu scopu, u nostru Ministeru hà implementatu assai prughjetti nantu à l'armunisazione legislativa per rinfurzà a cooperazione tecnica. Tuttavia, u nostru Prughjettu ATLAS hà una impurtanza particulare postu chì hè u primu studiu per copre tutti l'aspetti di a legislazione di trasportu. U fattu chì l'acquis estremamente cumpletu di u trasportu di l'UE è a nostra legislazione naziunale seranu trattati cun trasparenza accelerà u nostru prucessu di armonizazione legale. I risultati di u nostru prughjettu guidanu a visione futura di u nostru Ministeru è u travagliu chì duveremu fà cù l'istituzioni di l'UE. Inoltre, formarà una basa solida per l'attività di cuuperazione chì effettueremu in u campu di u trasportu cù l'istituzioni finanziarii internaziunali. Più forti sò i nostri ligami è a cooperazione in a nostra regione, più faciule serà per noi di superà i prublemi. Vogliu enfatizà chì Turchia hè aperta à novi prughjetti chì hà da pianificà cù l'Unione Europea da un puntu di vista strategicu è chì pò implementà cù outputs concreti. Ùn ci vole micca scurdà chì e migliure in u trasportu anu un postu impurtante micca solu per ghjunghje à i scopi di u settore di u trasportu, ma ancu per ghjunghje à i scopi di e società in parechji spazii. Per questu mutivu, a cuuperazione chì furniremu in u campu di u trasportu cuntribuisce à a migliurà di u livellu di benessere in parechji spazii. Travagliemu duramente per u forte futuru di a nostra Turchia, chì avanza cù passi decisi per diventà u paese di punta di u mondu sviluppatu. Continueremu à sudà è pruduce opere per una Turchia forte è leader ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*