U tassu di occupazione tutale in Ankara Dams hà passatu 41%

U tassu d'occupazione tutale in Ankara Dams hè statu per centu
U tassu di occupazione tutale in Ankara Dams hà passatu 41%

U direttore generale di ASKİ, Erdoğan Öztürk, hà annunziatu chì da u 9 di maghju di u 2022, u tassu di occupazione tutale di e 7 dighe intornu à a capitale chì furnisce acqua potabile à a cità hè di 41.87 per centu. Ozturk, ripetendu a so chjama à a ghjente di a capitale per salvà l'acqua, hà dettu: "Avemu 136 milioni 148 mila metri cubi di più d'acqua di l'annu passatu, ma duvemu aduprà l'acqua pocu senza esse cumpiacente".

A siccità glubale, chì hà affettatu u mondu sanu, cuntinueghja à affettà e dighe chì alimentanu a capitale Ankara.

U direttore generale di ASKİ, Erdoğan Öztürk, hà annunziatu chì u tassu di occupazione tutale di e dighe chì furniscenu acqua potabile è utilità à Ankara era di 9 per centu è u tassu di occupazione attiva era di 2022 per centu à u 41.87 di maghju di u 29.79. Öztürk hà ancu dumandatu à a ghjente di Başkent à aduprà l'acqua in cunscienza è à risparmià soldi.

ÖZTÜRK: "Avemu 136 MILIONI 148 MIL METTRE DI VOLUME D'ACQUA DI PIÙ RISPARU CU L'ULTI ANNU"

Capu di u Dipartimentu di Trattamentu di l'Acqua, Nuri Kali, è u Direttore Generale di ASKİ Erdoğan Öztürk, chì hà fattu investigazioni in a diga di Kurtboğazı, hà datu infurmazioni impurtanti nantu à u tassu di occupazione in e dighe:

"U voluminu tutale di e nostre dighe chì furnisce l'acqua potabile à Ankara hè di 1 miliardi 584 milioni 13 mila metri cubi. Da u 9 di maghju di u 2022, ci hè un tassu di occupazione di più di 41 per centu in e dighe, ma quandu guardemu u nostru tassu di occupazione attiva, vedemu chì hè intornu à u 29 per centu. U nostru volume d'acqua in i diga, chì era 527 milioni 258 mila metri cubi l'annu passatu, hà righjuntu 663 milioni 406 mila metri cubi oghje. Allora chì significa questu? Avemu 136 milioni 148 mila metri cubi di più volume d'acqua in e dighe cumparatu cù l'annu passatu ".

ATTENZIONE DI RISPARMIO D'ACQUA

Öztürk hà rimarcatu chì a quantità tutale d'acqua furnita à a cità hè di circa 1 milione 400 mila metri cubi, ma chì l'acqua deve esse usata pocu senza esse cumpiacente.

"Per quessa, postu chì sta tarifa hè una figura seria, un aumentu di 136 milioni di metri cubi in u voluminu di l'acqua ùn deve mai spinghjemu à cunsulazione. Ogni goccia di a nostra acqua hè preziosa. Continueremu à mustrà a listessa attenzione chì avemu dimustratu finu à avà nantu à a cunservazione di l'acqua. Avemu bisognu di fà u massimu sforzu per salvà. Per piacè esse più attenti chè mai mentre cunsumemu a nostra acqua ".

Öztürk hà dettu ancu chì anu realizatu studii cumune cù ONG, u Cunsigliu di a cità di Ankara, e Camere Prufessiunali è i Capi di Quartiere per sensibilizà i citadini nantu à a conservazione di l'acqua.

11 DAM FINE ACQUA À ANKARA

L'acqua potabile di a capitale hè ottenuta da Çamlıdere, Kurtboğazı, Kesikköprü, Eğrekkaya, Peçenek, Türkşerefli, Uludere, Akyar, Çubuk 2, Kavşakkaya è Elmadağ Kargalı Dams.

A Direzzione Generale di ASKİ, chì hà 2 milioni 499 mila 544 abbonati, monitoreghja a quantità d'acqua in i dighe istantaneamente per mezu di sensori digitali è cuntinueghja à divulgà regularmente à u publicu nantu à u so situ ufficiale. A diga di Kurtboğazı, chì hè ancu aduprata per scopi recreativi è hà un volumu massimu d'acqua di 92 milioni 53 mila metri cubi, hè alimentata da Bahti, Mera, Kınık, Pazar, Uzunöz, Bostan, Kayıcık, Batak, İğmir, Kirazlı, Eneğim è Karaboya. fiumi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*