U Ministru Akar hà visitatu l'Hospital di Campu à u Puntu Zero di u Cunfini

U Ministru Akar hà visitatu l'Hospital di Campu à Zero Point of Border
U Ministru Akar hà visitatu l'Hospital di Campu à u Puntu Zero di u Cunfini

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar, accumpagnatu da u Capu di Staff General Yaşar Güler, u Comandante di e Forze Terrestri Generale Musa Avsever è u Cumandante di l'Air Force General Hasan Küçükakyüz, si n'andò ancu à l'Hospital di Campu Mobile Işıklı, chì hè statu stabilitu in a vicinanza immediata di u campu induve L'operazione Claw-Lock hè stata fatta.

U Ministru Akar è i Cumandanti, chì anu visitatu l'uspidale di campu stabilitu in l'area cù una altitudine di 1.815, è avè infurmazioni nantu à i studii, anu ancu riunitu cù i travagliadori di salute. sohbet hà fattu.

Esprimendu a so satisfaczione cù u fattu chì i prufessiunali di a salute sò uniti cù Mehmetçik cum'è un pugnu è un core, u Ministru Akar hà chjamatu ancu u Ministru di a Salute Fahrettin Koca per u telefunu.

U Ministru Akar, chì hà ringraziatu u Ministru Koca per l'attenzione attenta dimustrata à Mehmetçi è u travagliu dedicatu di i prufessiunali di a salute in a regione, hà dettu:

"L'amichi quì facenu u so megliu per a patria, a bandiera è a Republica. Una volta, avemu vistu questu in persona. Avemu vistu tuttu u travagliu. U menu ti vantassi.

Cù un pugnu è u core, cuntinuemu i nostri sforzi per mette fine à i terroristi vili per a nostra patria è a nostra nazione, per assicurà a piena sicurezza di u nostru paese è a nazione, è per salvà a nostra nobile nazione da u flagellu di u terrurismu ".

U Ministru di a Salute Koca hà trasmessu i so saluti à i travagliadori di salute in a regione è hà dettu: "Semu fieri di tutti i nostri amichi. Vogliu ringrazià tutti i mo amichi per avè fattu sforzi straordinarii per piglià ogni precauzione ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*