L'era di lidless beton mixer finisce in Başkent

U periodu di u cuncrettu senza copertura finisce in Baskent
L'era di lidless beton mixer finisce in Başkent

Dopu à a decisione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Ankara chì i miscelatori chì trasportanu u cimentu in a cità devenu esse limitati, e sanzioni saranu imposte à e cumpagnie chì ùn anu micca un sistema di tappi installatu nantu à i so veiculi. U Capu di u Dipartimentu di Pulizia di l'ABB, Mustafa Koç, hà avvistatu à e cumpagnie di betoniera chì minaccianu a sicurezza di u trafficu andendu in u trafficu senza una copertura, è hà dettu: "Ci saranu diverse sanzioni, da ammende à pruibizione di trafficu è pulling in u parcu".

A Municipalità Metropolitana di Ankara (ABB) cuntinua i so sforzi per assicurà chì i cunduttori di a capitale ponu viaghjà cunfortu è sicuru.

Pigliendu l'azzione in cunfurmità cù a decisione presa da u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana in quantu à i betoniera chì causanu distruzzioni nantu à e strade, a Polizia di Ankara impone sanzioni à e cumpagnie di béton chì ùn anu micca un sistema di copertura in i so veiculi.

KOÇ: "ÙN permetteremu micca chì i miscelatori di béton senza COPERTURA VANNI IN TRAFFIC"

A Pulizzia di Ankara hà aumentatu e so ispezioni contr'à i risichi in quantu à a sicurità di u trafficu è u dannu à l'asfaltu per via di i residui di cimentu versatu da i betoniere nantu à e strade.

U Capu di u Dipartimentu di Pulizia di l'ABB, Mustafa Koç, chì hà avvistatu chì i cunduttori è e cumpagnie chì ùn guidanu micca in cunfurmità cù e regule seranu amminati, hà dettu ch'elli anu notificatu a decisione in quantu à l'obbligazione di avè una copertura adattata à i pruduttori di cemento è i pruprietarii di miscelatori. in Ankara. Koç hà dichjaratu chì ùn permettenu micca a contaminazione ambientale è i residui di cimentu chì impediscenu u trafficu, è hà dettu:

"U cimentu pruduciutu in i stabilimenti di produzzione di cimentu prontu mistu hè trasportatu à e custruzzioni da veiculi chjamati mixers. Questi veiculi à volte versanu residui di cimentu mentre guidanu. Questi dui causanu deterioramentu in terra è dannu u cunfortu di trasportu di i nostri citadini è mette in periculu a sicurità di u trafficu. Per prevene questu, avemu fattu ubligatoriu di mette una cupertura nantu à i tanki di sti veiculi, è ùn permetteremu più di mette in strada i veiculi chì ùn portanu micca cimentu cù a cuperta.

Dumandendu à i citadini d'agisce in modu sensibile è di signalà questi veiculi à Başkent 153 quandu vedenu i betoniera chì ùn rispettanu micca e regule, Koç hà dettu: "Se i veiculi cù betoniere vanu à u trafficu senza una copertura, li ammineremu per violazione. sia a lege ambientale, a lege di i delitti è e decisioni di u Cunsigliu di a cità. Averemu ancu diverse sanzioni, da esse pruibitu da u trafficu à tirà in u parcu. Avemu prima avvisatu tutti i pruduttori di cimentu pronto in Ankara ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*