I tariffi seranu rimbursati à quelli chì leghjenu u so Ankarakart durante e vacanze!

Quelli chì leghjenu e so carte Ankara durante e vacanze seranu rimborsati
I tariffi seranu rimbursati à quelli chì leghjenu u so Ankarakart durante e vacanze!

A Direzzione Generale EGO hà publicatu una dichjarazione riguardanti quelli chì leghjenu Ankarakarts à validatori in autobus durante a Festa di Ramadan in Ankara.

In a dichjarazione; "I nostri citadini ponu prufittà di i servizii di trasportu publicu (Bus, Metro è ANKARAY è Funivia, sempre chì sò à l'ore di serviziu stabilitu prima) realizati da a Direzzione Generale EGO, gratuitamente durante a Festa di Ramadan.

Prima di e vacanze, un annunziu hè statu fattu nantu à tutti i nostri cunti suciali, soprattuttu in u situ web di a nostra Organizazione, per informà i nostri citadini nantu à u trasportu gratuitu; Inoltre, u segnu "FREE" hè statu appesu à i validatori è i nostri cunduttori di l'autobus è u persunale di sicurità in i turnstiles in Rail Systems sò stati infurmati.

In ogni casu, in a pratica, si vede chì i nostri citadini anu sbagliatu e so carte leghjite da u validatore di tantu in tantu. In questu cuntestu, dopu à u primu ghjornu di travagliu dopu à a Festa di Ramadan, e carte cù un saldo seranu determinate è mandate à a cumpagnia E-Kent, è un rimborsu serà furnitu à e carte à u più tardi un ghjornu dopu. spressioni sò stati usati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*