Çavuşoğlu hà gridatu à u so cullegu svedese à a riunione di l'OTAN

Cavusoglu grida à a so pusizioni svedese à a riunione di l'OTAN
Çavuşoğlu hà gridatu à u so cullegu svedese à a riunione di l'OTAN

Hè statu dichjaratu chì u Ministru di l'Affari Esteri Mevlüt Çavuşoğlu hà alzatu a so voce contr'à u so omologu svedese, Ann Linde, à a cima di l'OTAN in Berlinu è hà dettu chì era disturbatu da a so "pulitica feminista".

Mentre l'obiezioni di a Turchia à l'applicazioni di a Finlandia è a Svezia per l'appartenenza à l'OTAN cuntinuavanu, hè statu dichjaratu chì u Ministru di l'Affari Esteri Mevlüt Çavuşoğlu hà alzatu a so voce contr'à u Ministru di l'Affari Esteri svedese Ann Linde à a cima di l'OTAN chì hà fattu u weekend.

À a riunione in Berlinu, Çavuşoğlu ùn solu hà presentatu e cundizioni per a Turchia per accettà offerte di adesione, ma ancu "alzatu a so voce" contr'à u so omologu svedese, Ann Linde. Trè diplomatichi di l'OTAN anu qualificatu questi mumenti cum'è "vergognosi".

Un altru diplomaticu di l'OTAN, chì descrive l'atmosfera tesa in u Ministeru di l'Affari Esteri tedescu in Berlinu, hà dettu: "Hè statu un mumentu storicu per noi è Çavuşoğlu hà dettu ch'ellu era scomodu cù a" pulitica feminista "di Linde è chì hà purtatu assai dramma". Intantu, i diplomati anu preferitu u silenziu per calmà a situazione.

Parlendu in cundizione di l'anonimatu per via di a sensibilità di u prublema, u diplomaticu hà dettu: "Avemu pruvatu à capisce ciò chì u nostru cullega turcu vulia, vale à dì ciò chì vulia veramente. Era imbarazzante ", disse.

1 Comment

  1. Hè vergogna per u ghjurnalistu chì hà scrittu a storia.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*