Cuncorsu di testi di l'innu di a cunquista di Diyarbakir hè finitu

Diyarbakir Conquest March Song Contest Conclusu
Cuncorsu di testi di l'innu di a cunquista di Diyarbakir hè finitu

U "Diyarbakir Conquest Anthem Lyrics Contest" tenutu in turcu è kurdu à l'occasione di u 1383e anniversariu di a Cunquista di Diyarbakir hè cunclusu.

I vincitori di "Diyarbakır Conquest Anthem Lyrics Contest" urganizata da a Municipalità Metropolitana, in turcu è curdu, in parte di a celebrazione di u 1383 anniversariu di a cunquista di Diyarbakir da l'armata islamica, sò stati annunziati.

In a cumpetizione, in quale opere chì cuntenenu i cuncetti è i temi di "Islam, Civilisazione Islamica, Pace, Diyarbekir, Conquista, Simboli di Conquista, Prufeta Salomone, Cumpagnia, Generazione Benedetta", İbrahim Şama hà vintu a "Conquista di Diyarbakir" in a categuria turca, è Ahmet Tanyıldız hà vintu u "Epopea di a Conquista". Mehmet Gülsever hè vinutu in u sicondu postu è Mehmet Gülsever hè vinutu in terzu cù u so travagliu "Happy Conquest".

In a categuria curda, Bilal Güler hè vinutu prima cù "Fethe Mubarek", Mustafa Turan hè vinutu in secondu cù "Hello Diyarbekir" è Hamit Öztekin hè vinutu terzu cù "Fetha Mubin".

In a cumpetizione urganizata cumuna da a Municipalità Metropolitana è Eğitim-Bir-Sen, a prima, a seconda è a terza canzone serà premiata.

I testi chì sò vinuti prima in e categurie turca è kurda seranu cumposti è utilizati in a celebrazione di a cunquista di questu annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*