Ekol Logistics furnisce un impiegu à e donne chì volenu diventà cunduttori di camion

Ekol Logistics furnisce un impiegu à e donne chì volenu esse un camionista
Ekol Logistics furnisce un impiegu à e donne chì volenu diventà cunduttori di camion

Ekol Logistics, chì hà fattu l'ugualità di genere una pulitica di a cumpagnia, furnisce impieghi à e donne chì volenu esse camionisti. Ekol, chì hà duie volte a media mundiale di l'impiegati femini in u settore di a logistica cù l'opportunità chì offre in parechji campi diversi in a cumpagnia, espansione a so flotta cù cunduttori femminili.

I candidati per i cunduttori di camioni femminili ponu cuntattà Ekol à ks.proje@ekol.com è invià e so applicazioni. I candidati di i cunduttori femine chì l'applicazioni sò appruvate sò pronti à parte cù a furmazione teorica è pratica data da Ekol, è sò assignati à l'operazioni domestiche è internaziunali di a cumpagnia. I cunduttori licenziati è almenu moderatamente sperimentati sò preferiti in e valutazioni di l'applicazione. Tuttavia, l'applicazioni di i candidati di cunduttori femminili chì anu una licenza ma ùn anu micca sperienza sò ancu valutate in u scopu di u portafogliu creatu.

U direttore generale di e risorse umane di Ekol, Gülçin Poyraz, hà dettu chì cuntinueghjanu à offre opportunità di travagliu à e donne chì dicenu: "Sò in ogni aspettu di a vita", è hà dettu: "Avemu cuminciatu u nostru prughjettu cù a speranza di un mondu induve sbaramu di u mondu. definizione di u travagliu di e donne è di l'omi, è induve diventemu unu. U nostru scopu hè; Per creà opportunità di travagliu per tutte e donne chì volenu esse cunduttori in Ekol è l'assignanu à e nostre operazioni. Tutte e donne chì volenu esse un camionista ponu cuntattateci ". disse.

CONDUTTORE FEMMINILE CUN ECOL IN E STRADE

Attualmente, trè cunduttori di camioni femine travaglianu attivamente in Ekol. U Capitanu Elif Taşer, chì hà cuminciatu à travaglià cum'è u primu camionista in Ekol, face viaghji domestici, principalmente in Izmir. Mentre u Capitanu Ayşegül Güleç, a prima donna à impiegà u so maritu, travaglia in diverse regioni di u paese, u Capitanu Merve Seçkin, chì hà fattu u so primu viaghju domesticu à İzmir, cuntinueghja ancu viaghji attivi.

U filmu chì presenta i storii di i cunduttori femini scolari QUI Pudete lompi.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*