I zitelli sottu prutezzione di u Statu Cumpetenu Per u Campionatu

I zitelli in Proteczione di u Statu Cumpetenu Per u Campionatu
I zitelli sottu prutezzione di u Statu Cumpetenu Per u Campionatu

I zitelli sottu prutezzione in l'istituzioni di u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali cumpetenu per vince trofei in u 7u Campionatu Turcu di Badminton urganizatu da a Direzzione Generale di i servizii di i zitelli.

I zitelli chì sò sottu prutezzione in l'istituzioni di u Ministeru di a Famiglia è di i Servizii Suciali è chì sò implicati in u badminton, vivenu l'eccitazione di u campiunatu chì principia dumani.

In u scopu di l'attività urganizata per sustene u sviluppu psicosociale, cognitivu è fisicu di i zitelli è per cuntribuisce à a so amicizia è l'interazzione, un campionatu di badminton hè statu urganizatu in cuuperazione cù u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali è a Presidenza di a Federazione Turca di Badminton.

In questu cuntestu, i tornei sò stati in 545 pruvince cù a participazione di un totale di 612 zitelli, 1157 fimmineddi è 57 picciotti, chì eranu sottu a prutezzione statali è anu participatu à u sport di badminton.

112 ragazze è 107 picciotti, scelti in u risultatu di i tornei in pruvince, cumpeteranu per a cuppa in u 30u Campionatu Turcu di Badminton di a Direzzione Generale di i servizii di i zitelli, chì si terrà in Ankara trà u 4 di maghju è u 2022 di ghjugnu 7.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*