U Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità di İzmir Ankara prende vita in 2025

U Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Izmir Ankara prende vita in u Prughjettu
U Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità di İzmir Ankara prende vita in 2025

Urganizata da a Cumuna di Menemen '12. U Vicepresidente di u Partitu AK Hamza Dağ, chì hà assistitu à l'apertura di l'Emiralem Strawberry Festival, hà dettu: "Avemu coperto distanze significative per u prughjettu di u trenu d'alta velocità da esse custruitu in İzmir. In lugliu 2025, u prughjettu di u trenu d'alta velocità İzmir-Ankara serà realizatu.

U presidente provinciale di AK Party İzmir Kerem Ali Continuous, u deputatu di AK Party İzmir Yaşar Kırkpınar, u sindaco di Menemen Aydın Pehlivan è parechji citadini chì caminavanu in l'area di u festival cù Dağ, pruduttori di fragole. sohbet è offre fragole à i citadini.

Parlendu à l'area di u festival, Dağ hà enfatizatu chì a Turchia hà coperto distanze impurtanti in l'agricultura è in ogni altru puntu, è hà dichjaratu chì İzmir hà ancu cuntribuitu assai significativamente à questu.

U Prughjettu FAST TRAIN SERA IMPLEMENTU IN 2025

Muntagna, chì dà a bona nutizia di u trenu d'alta veloce à İzmir; "Avemu coperto distanze significative in u prughjettu di u trenu d'alta velocità İzmir-Ankara. Ma cù u tempu, ci sò stati disrupzioni di tantu in tantu per via di l'imprese di l'imprenditori chì abbandunonu l'opere. Ma in u frivaru, u Ministeru di u Tesoru è di e Finanze è l'Inghilterra Eximbank firmavanu un accordu di prestitu di 2,16 miliardi d'euros. U travagliu ripresu. Avemu travagliatu in 3 tappe. Unu da Polatlı-Banaz, dui da Banaz-Salih, trè da Salihli-Menemen-İzmir. Spergu chì, à partesi di ferraghju, a distanza trà Polatlı è Banaz finisce in 28 mesi. In novu, a distanza trà Menemen-Manisa-Salihli serà cumpletata in 28 mesi. A distanza trà Salihli è Banaz serà più di 40 mesi. In lugliu 2025, u prughjettu di u trenu d'alta velocità İzmir-Ankara serà implementatu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*