İzmir ospita u primu Festival di Geologia di Turchia

Izmir ospita u primu Festival di Geologia di Turchia
İzmir ospita u primu Festival di Geologia di Turchia

I preparativi per u primu festival di geologia di Turchia sò stati cumpletati. JEOFEST'22, urganizatu cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di İzmir è a Filiale di İzmir di a Càmera di Ingegneri Geologichi, si terrà in Kültürpark trà 27-29 di maghju.

Un festival di geologia si terrà in Kültürpark u 27-28-29 di maghju in cooperazione cù a Municipalità Metropolitana di Izmir è l'Unione di Camere di Ingegneri è Architetti Turchi (TMMOB) Filiale Izmir di a Càmera di Ingegneri Geologichi. A preparazione di JEOFEST'22 hè stata cumpletata, chì si terrà per sensibilizà a sucietà scientifica è per intruduce a scienza di a geologia, una di e cinque scienze basiche.

L'infurmazione serà furnita per via di ritratti, cartoni, fossili, minerali, presentazioni visuali è conversazioni tematiche in u scopu di u prugramma di 3 ghjorni, chì enfatizarà chì a perdita di vita è di pruprietà per disastri naturali, in particulare i terremoti, ùn hè micca u destinu. di persone, è chì a ricchezza di l'inventariu di u patrimoniu geugraficu è geulogicu. U festival, chì includerà attività divertenti per i zitelli, cuncorsi di musica è d'orientazione per i ghjovani, presentazioni è documentarii preparati da scientisti per adulti, serà una festa visuale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*