Transformers in Bursa Colorized cù u Tema di a Capitale Culturale di u Munnu Turcu

Transformers in Bursa sò stati culurati cù u tema di a Capitale Culturale Mondiale Turca
Transformers in Bursa Colorized cù u Tema di a Capitale Culturale di u Munnu Turcu

In u scopu di u prughjettu "Transformers Talking" lanciatu da UEDAŞ in 2017 per sensibilizà è sensibilizà i prublemi suciali, u tema di a Capitale Culturale di u Munnu Turcu hè statu trattatu in i trasformatori in Bursa.

UEDAŞ hà ancu ricevutu supportu per l'avvenimenti chì si teranu durante l'annu da a Municipalità Metropolitana di Bursa cù u tema di "Capitale Culturale di u Munnu Turcu". UEDAŞ, chì hà lanciatu u prughjettu "Transformers are Talking" in 2017 per sensibilizà è sensibilizà i prublemi suciali, colore i trasformatori in Bursa cù u tema "2022 Turkish World Cultural Capital Bursa" speciale per questu annu. Cusì, i simboli di a cità sò ricamati nantu à l'edificazioni di trasformatori cù l'arti di graffiti.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hè ghjuntu à a Regione Hanlar inseme cù u CEO di Uludağ Enerji, İsmail Ergüneş, u direttore generale di UEDAŞ, Gökay Fatih Danacı, è hà esaminatu a prima applicazione in situ. Ricordendu chì cercanu di rinviviscia i valori storichi è culturali mentre sviluppanu l'aspettu mudernu di Bursa, u sindaco Aktaş hà dettu: "Bursa hè una cità di cultura. Facemu un sforzu particulare per mantene viva a cultura di sta cità, chì porta e tracce di a storia. Ogni angulu di Bursa hà a so bellezza. Inoltre, Bursa hè una di e cità più impurtanti di Turchia, chì hè stata sviluppata da i primi anni di a Republica. Da un latu, simu à pruvà à sviluppà l'infrastruttura è a superstruttura di Bursa in una direzzione muderna, è da l'altra parte, circhemu di rinvivisce i valori storici è culturali di a cità. L'area di Khans hè in a lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO. UEDAŞ hè una urganizazione chì furnisce servizii impurtanti in termini di fornitura di energia in a nostra cità. UEDAŞ hè ancu una urganizazione chì intraprende prughjetti di responsabilità suciale. UEDAŞ avia sviluppatu un prughjettu chjamatu 'Transformers Talking' è stava rializatu travaglii impurtanti in quantu à questu in a so pusizione. A causa di Bursa, a Capitale Culturale Mondiale Turca 2022, facemu operazioni in relazione à i trasformatori cù u tema di a Capitale Culturale Mondiale Turca 2022. Quandu guardemu da quì, ci hè un travagliu chì riflette i valori di Bursa. "Hè per quessa chì ringraziu assai a famiglia UEDAŞ", disse.

In u so discorsu, u CEO di Uludağ Enerji, İsmail Ergüneş, hà dettu chì sò in ogni locu in a vita cù prughjetti di rispunsabilità suciale è di distribuzione di energia è hà dettu: "I pali di illuminazione è i trasformatori sò l'estetica di una cità. Dunque, vedemu cum'è una parte di u nostru travagliu di prisentà queste bellezze à sta bella cità. Cum'è u nostru presidente, simu felici di serve sta cità. Avemu implementatu u prugettu da 2017. Avemu dipintu 61 trasformatori finu à avà. "Avemu sforzu di realizà tali prughjetti di serviziu suciale in quale mettemu in risaltu i missaghji suciali cum'è a viulenza contr'à e donne, l'abusu di sustanzi è i cinture di sicurezza", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*