E persone di a Capitale sò soddisfatte di u Sport cù u Festival di Sport "May Fest 2022".

Baskent Citizens Satisfied with Sports with May Fest Sports Festival
E persone di a Capitale sò soddisfatte di u Sport cù u Festival di Sport "May Fest 2022".

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà ospitatu "May Fest'22" in Gazi Park in cuuperazione cù BelPa AŞ è Decathlon. À u festival di u sportu, chì hè statu tenutu in Ankara per a prima volta in Turchia cù u slogan "Nimu chì ùn faci micca sport", tutti i residenti di Başkent da 7 à 70 anni anu una ghjurnata divertente à pruvà diverse rami sportivi. À a fine di u festivale, Ankara City Orchestra hà ancu datu un cuncertu.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à urganizà attività sportive per incuragisce i citadini di a Capitale à fà sport cù u scopu di e generazioni future sane.

I residenti di a capitale anu dimustratu un grande interessu in u "May Fest'22" tenutu in Gazi Park in cuuperazione cù u Dipartimentu di i servizii di a Ghjuventù è di Sport ABB, u Dipartimentu di Cultura è Affari Suciali, BelPa AŞ è Decathlon.

OBJECTIU: NINU CU ÙN FAI SPORT IN BAŞKENT

Ospitendu u festival di sport "May Fest'22", u primu di quale hè statu tenutu in Ankara quist'annu, per sparghje a passione per u sport in tutta a Turchia, ABB hà riunitu à tempu i fan di sport è l'atleti prufessiunali in u Parcu Gazi, chì hè statu purtatu in daretu. à i citadini di a Capitale.

Esprimendu chì sò cuntenti di l'interessu intensu, u Capu di u Dipartimentu di i servizii di a Ghjuventù è di Sport ABB, Mustafa Artunç, hà dettu: "Cum'è u nostru presidente Mansur Yavaş hà dettu, organizemu u festival sportivu cù u slogan "Nimu ùn deve fà sport". Quì, cum'è ABB, avemu cooperatu cù i nostri stakeholder. I clubs sportivi di a nostra cumuna anu pigliatu ancu quì u so postu. U nostru scopu hè di cuntribuisce à i nostri ghjovani è zitelli à fà sport ", disse.

In u festivale in u Parcu Gazi in maghju cù u slogan di "ùn fate micca sport, nimu ùn deve stà"; Spazi speciali sò stati stabiliti per diversi sporti, da u football à u basket, da u volleyball à u tennis, da u patinage à u skateboard, da u campeghju à u ciclistu, da u pilates à u yoga, da l'arrampicata à u tir à l'arcu.

Mentre i residenti di Başkent anu avutu l'uppurtunità di sperimentà 15 sport diversi in cumpagnia di l'allenatori sportivi, ci sò stati ancu mumenti divertenti è eccitanti cù cuncorsi è tornei. U serviziu di mantenimentu di e biciclette gratuitu hè statu furnitu in u festivale, induve si sò ancu tenuti discussioni nantu à u sport è a nutrizione.

U SUPPORTU À SPORTI È ATLETI CONTINUARÀ

U direttore generale di BelPa AŞ, Ramazan Valuy, hà dichjaratu chì anu da cuntinuà à sustene l'sport è l'atleti cù u festivale induve l'atleti ASKİ Sports Club è FOMGET Youth and Sports Club anu rispostu à e dumande di l'audienza.

"Avemu principiatu 2022 cù festivals. In ghjennaghju è ferraghju, avemu urganizatu prima un festival d'invernu. Oghje, urganizemu un festival di sport in cuuperazione cù i nostri stakeholder. Parechji ghjovani anu participatu da e prime ore di a matina. Dicemu chì quelli chì ùn facenu micca sport ùn deve micca stà in Ankara. Cum'è u presidente di ABB, u Signore Mansur Yavaş, hà dettu, invitemu tutti da 7 à 70 à fà sport.

In u festival, frisbee, punteggio di gol, ciclismo lento, cuncorsu di apertura-chiusura di tenda è attività di muru di arrampicata, lezioni di tennis, torneo di tennis di tavola, lezioni di tirò di freccia, salto di trampoline, pilates, kick box, karate, hip-hop, gruppu di ritmu Attività di diversi rami sportivi cum'è zumba, spettaculu di skateboarding, zumba è fitness sò stati ancu urganizati.

In u festival, induve l'entrevista è i seminarii sò stati realizati cù esperti in scienze di furmazione è salute di l'atleti, i trucchi di l'alimentazione sana è di beie sò stati ancu spiegati, è i travaglii di attività speciale sò stati stallati per i zitelli.

U POPLU BAŞKENT SOU SATISFATTU DI SPORTS

U presidente di l'EGO Sports Club, Taner Özgün, hà dichjaratu ch'ellu era fieru di participà à un avvenimentu pienu di sport cù l'atleti di u club è hà dettu: "Avemu participatu à l'avvenimentu cù i nostri atleti è i nostri genitori. Avemu un presidente chì ama è amassi u sport. Avemu un presidente chì hè cumplettamente implicatu in ogni tipu d'attività sportiva cum'è e piste di bicicletta. In nome di i mo atleti, vi ringraziu assai. Hà dimustratu ciò chì si pò fà cù a municipalità di Mansur Yavaş ", disse.

Dichjarà chì tramindui anu avutu una ghjurnata piacevule è anu avutu l'uppurtunità di fà sport grazie à u festival di sport chì si tene in u Parcu Gazi in verde, i residenti di Başkent anu manifestatu i so pinsamenti cù e seguenti parolle:

Mustafa Aydogan: "Quandu avemu vistu un avvenimentu cusì bellu cù i mo figlioli, ùn vuliamu micca mancà. U nostru presidente Mansur urganizeghja assai bè avvenimenti sportivi. Ci divertimu cum'è un zitellu avà. Grazie mille à u nostru presidente.

Tugba Karakoparan: "Sò ghjuntu à Gazi Park per a prima volta grazia à questu avvenimentu. Hè assai bellu chì hè apertu per i zitelli è i ghjovani. L'avvenimenti sò ancu divertenti è boni. Avemu pruvatu à prufittà. Hè statu un piacè di valutà dumenica in questu modu ".

Mustafa Karakoparan: "Hè un avvenimentu assai bellu, avemu purtatu i nostri figlioli per un tour. I zitelli è l'adulti passanu un bonu tempu. Grazie à a Municipalità Metropolitana per tuttu ".

Turkan Feyza Celik: "Sò un studiente di 7th grade. Hè un avvenimentu bellu bellu. Aghju ghjucatu à volleyball è basketball. Aghju participatu à cuncorsi ".

Ceylin Bayram: "Sò in u 6u gradu è sò un atleta di l'EGO Sports Club. Aghju avutu assai piacè in questu avvenimentu. Avemu ghjucatu à volleyball è football. Avemu ancu pruvatu à andà in bicicletta ".

U festivale, in u quali i participanti di i cuncorsi anu vintu premii sorpresa, hà finitu cù u cuncertu datu da l'ABB City Orchestra. A ghjente di Başkent, chì accumpagna canti nostalgichi nantu à l'erba, hà avutu una dumenica piacevule cù e so famiglie.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*