A Quota di u Documentu di Passu di Transitu cù u Kazakistan aumenterà da 7.5 volte

A Quota di Documentu di Transit Pass per Aumentà cù u Kazakistan
A Quota di u Documentu di Passu di Transitu cù u Kazakistan aumenterà da 7.5 volte

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà annunziatu chì un accordu hè statu ghjuntu cù u Kazakistan per aumentà a quota di documenti di passaghju di transitu da 2 mila à 7.5 mila aumentendu 15 volte. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u numeru di documenti di passaghju di paesi terzi hè statu aumentatu à 3 2 per i trasportatori turchi, è hà sottolineatu chì ci hè statu un aumentu di a quota cù u Kazakistan dopu anni.

In a so dichjarazione scritta, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà ricurdatu chì i trasporti versu i paesi di l'Asia Centrale sò generalmente realizati nantu à a strada Iran-Turkmenistan, ma u Turkmenistan hà chjusu i so porti di cunfini per cumpletà u trafficu di veiculi per via di l'epidemie. Apuntendu chì l'unica alternativa hè a strada di u Kazakistan dopu à stu sviluppu, Karaismailoğlu hà nutatu chì a quota di documentu di transitu attuale cù u Kazakistan hè di 2 mila, è i ducumenti dati sottu à a cundizione Ro-Ro causanu costi supplementari. Karaismailoğlu hà dettu: "Questu hà affettatu negativamente u nostru trasportu versu i paesi di l'Asia Centrale, in particulare l'Uzbekistan", è hà dichjaratu chì a riunione di a Cummissione di Trasportu Terrestre Congiunta Turchia-Kazakistan (KUKK) hè stata tenuta in Ankara u 9 di maghju per migliurà u trasportu terrestre trà i dui paesi.

I DOCUMENTI SUPPLEMENTARI SERRANN DONATI FINA A FINI DI MAI

Rimarchendu chì a riunione hè accaduta in un ambiente custruttivu adattatu à l'amicizia è a fratellanza trà Turchia è Kazakistan, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà enfatizatu chì e decisioni impurtanti sò state prese durante e riunioni. Sottulineendu chì ci hè statu un aumentu di a quota cù u Kazakhstan anni dopu, Karaismailoğlu hà dettu: "In u 2022, un totale di 11 documenti di transitu bilaterale è 2 di i quali seranu utilizati in linee Ro-Ro, un totale di 100 documenti di transitu saranu. scambiatu, cù documenti supplementari, senza cundizioni Ro-Ro. L'accordu hè statu arrivatu. U numeru di documenti di passaghju di paese terzu hè statu aumentatu da 15 3 à 500 mila per i trasportatori turchi. Ducumenti supplementari seranu scambiati à a fine di maghju ", disse.

2023 MIL DOCUMENTI DI TRANSIZIONE UNIFORMI PER ESSERE TRADUTI IN 10

Spieghendu e quote temporanee accunsentite per u 2023, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"Per u latu turcu, 10 mila documenti di passaghju uniformi seranu scambiati in dui lotti. Tutti sti ducumenti seranu validi à e porte di cunfini terrestri. Un totale di 2 mila certificati di passaghju di transitu, 15 2 di i quali sò validi in u Caspiu, saranu emessi, è 3 XNUMX documenti di transitu à un terzu paese seranu emessi. Inoltre, se i documenti di transitu supplementari sò necessarii, a dumanda serà rapidamente cunsiderata à a dumanda di l'altra parte. Hè statu ancu decisu di cooperà in i campi di a digitalizazione in u trasportu, u documentu di pass elettronicu, u sistema di distribuzione di u documentu. Per questu scopu, a Delegazione Turca hà invitatu a delegazione kazaka à una reunione in una porta di cunfini in Turchia per scambià infurmazioni. Cù a Reunione KUKK, a cooperazione trà i dui paesi diventerà ancu più forte ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*