Esposizione HEP-SELF nantu à a piattaforma digitale

L'HEP SELF Exhibition hè nantu à a Piattaforma Digitale
Esposizione HEP-SELF nantu à a piattaforma digitale

L'autore di ricerca Jale İris Gökçe/AngelRainbow hà purtatu una selezzione di i so travaglii nantu à "HEP-SELF", chì hà realizatu trà 2010-2022, in u spaziu digitale è l'hà purtatu à l'audienza.

L'artista descrive u so travagliu chì hà purtatu à u campu digitale cù queste parolle:

"HEP-SELF"

Qualchissia hà dettu u capitalismu ? L'altra dialettica schiavu-maestru, TUTTA corretta. Un monacu solitario cammina trà noi è dice, cum'è un sciamanu, da un campu di lotta feroce ; "Chì tipu d'ugualità pudemu parlà in una relazione gerarchica o una relazione di duminazione?" TUTTI in terra. Questu hè terrenu. Cuntinuà senza mancà u ritimu, u pulsu, l'uniformità è l'alterità di a vita, sviendu qualchì volta da a so strada. À u cuntrariu qualchì volta. Ùn si pò pensà à tutta a vita inseme, chì hè puesia quantunque ? Cù una nova intuizione. Ùn era micca sempre cusì ? Chì hè a puesia. HEPolan... Ùn si pò catturà a « puesia di a vita » ?E di quelle chì passanu di colpu ? In a pausa, a fine, l'obliu ? In a vita, chì hè un mumentu fugace. Avemu a resistenza è a preparazione? A nostra saviezza ! U nostru curagiu ! Tutta a puesia ci sussurra questu. In a forma più pura, più antica, più pura. Ramentendu à TUTTI chì hè "l'arti di l'arti". Senza esse intrappulati trà e discipline. Gratuitu. Solu. Solu. Hè tutta puesia Forse ci vole à riscriva a puesia avà. Dicendu chì l'altru hè veramente puesia. Ma cumu si pò fà questu pussibule? purificà ? In quale fiumu?Forse vultendu à a nostra essenza, "u locu induve ci piattamu". Cume, cù una sola parolla, una sillaba è una lettera infinita puema ... Cù lettere rotte chì scorri nantu à un fondu biancu è neru ... Cù ciò chì hè quì è ciò chì ùn hè ... TUTTI. Questu "diventà" pò esse chjamatu ? Cù a so melodia. Quandu a voce si ferma da noi. Spaziu. Musica. Puema. Culore. Ma hè tuttu biancu è neru. Cum'è un filmu. Cù u nostru pulsu, u nostru disgustu, e nostre parolle, e nostre sillabe è ciò chì piattamu in e nostre lettere… A nostra alterità. Ultimu cliccà. TUTTI cù ciò chì hè, ciò chì serà ... In a nostra vita nantu à a linea di produzzione ... TUTTI cù un poema di una sillaba. SEMPRE. Riguardu à Nazım Hikmet, senza scurdà u puema "Vogliu esse Machined". SEMPRE.

U testu di u travagliu di AngelRainbow hè statu scrittu da Jale İris Gökçe. (2010-2021) L'esibizione virtuale di l'autore Jale İris Gökçe / AngelRainbow intitulata "HEP-SELF" da u ligame Pudete fighjulà.

CHI È JALE IRIS GOKCE?

CHI È JALE IRIS GOKCE

Ella si descrive cum'è AngelRainbow, vale à dì, "auto-investigatore". Hà studiatu Storia à a Facultà di Lettere è Pittura di l'Università di Istanbul in a Facultà di Educazione di l'Università di Marmara Atatürk. Hà finitu u so maestru in l'Istitutu di Scienze Sociali di l'Università di Marmara. Hà finitu u so dutturatu in arte à l'Istitutu di Belle Arti di l'Università di Gazi cù u so studiu di tesi intitulatu "Pittura cum'è Self-Story: Anatomy of the Rainbow Angel". Hà participatu à parechje mostre di gruppu in casa è à l'esteru cù e so opere. "Iris: U Present of Exhibitions Is Far" (Ankara 2013), "AngelRainbow" (Salonica 2017), "Chaos" (Istanbul 2019) è "Pandemi! Hè ancu u prublema Self?" (Istanbul 2020), "AngelRainbow&Self" (Istanbul 2021), "Fragmented Self" (Istanbul 2022), "HEP Self" (Istanbul 2022) sò e so mostre individuali in l'ultimi anni. Incarnò i so punti di vista nantu à l'arti è l'opera d'arti in l'articulu "L'opera d'arte cum'è l'ughjettu di sè stessu". Sicondu ellu, l'arti; Ùn riflette micca solu a realità, trascende a proiezione è trasforma a realità. Si pò dì chì hè in un sforzu di implementà una capiscitura prospettiva larga chì ùn pò micca esse ridutta à un unicu muvimentu è definizione, mantenendu a rispunsabilità di l'artista in u primu pianu. In questu rapportu hà stabilitu cù a realità, un sforzu versu a sucetà, u mondu è l'universu basatu annantu à ellu stessu ... Cuntinueghja i so travaglii artistici in u so studio in Istanbul è Ankara.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*