TCDD Tasimacilik è e Ferrovie di a Republica di Macedonia di u Nordu si sò riuniti

TCDD Transport è e Ferrovie di a Republica di Macedonia di u Nordu si sò riuniti
TCDD Tasimacilik è e Ferrovie di a Republica di Macedonia di u Nordu si sò riuniti

TCDD Transportation Inc. A riunione nantu à u sviluppu di l'uppurtunità di cooperazione bilaterale trà a Direzzione Generale di Ferrovie di a Republica di Macedònia di u Nordu è l'amministrazioni ferroviarie di a Republica di Macedonia di u Nordu hè stata in Ankara. À a riunione, hè statu dumandatu à cuntinuà e negoziazioni per l'operazione di u Trenu di Passeggeri di Istanbul Saloniccu Skopje.

TCDD Transportation Inc. Diputati General Managers Erol Arıkan, Çetin Altun, Şinasi Kazancıoğlu, Capi di Dipartimenti è rapprisentanti di a Republica di Ferrovie di Macedonia di u Nordu anu participatu à a riunione, chì era presiduta da u General Manager Hasan Pezük è coordinata da u Dipartimentu di Sviluppu di Strategia.

U direttore generale Hasan Pezük hà scambiatu idee cù u so cullegu Mubekir Palloshi nantu à l'affittu di locomotive, mette in opera di u trenu di passageri in a direzzione di Istanbul-Salonica-Skopje è viceversa, è a riparazione di unità di trazione è di veiculi rimorchi in Turchia chì appartene à a Republica di Ferrovie di Macedonia di u Nordu.

Pezük: "U trasportu di passageri ferroviari cresce gradualmente a so parte trà l'altri tipi di trasportu. U nostru Istanbul-Sofia Express, chì era sospesu in cundizioni pandemiche, hà ripresu i so voli in aprile. Riunendu i so passageri dopu à trè anni, l'Orient Express ghjunghjerà ancu in Istanbul in Aostu. A cooperazione hè impurtante per u sviluppu di u trasportu internaziunale di passageri ferroviari. Cuntinuemu à travaglià nantu à novi rotte internaziunali. E nostre attività cuntinueghjanu à operare i treni trà Istanbul-Salonica-Skopje.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*