Soil Love Cresce in i Kindergartens İZELMAN

Soil Love Cresce in i Kindergartens IZELMAN
Soil Love Cresce in i Kindergartens İZELMAN

Cù l'attellu agriculu stabilitu in a filiera EVKA-4 di i Kindergartens di a Municipalità Metropolitana di İzmir İZELMAN, i studienti monitoranu da vicinu u sviluppu di frutti è ligumi è sò implicati in u prucessu di produzzione.

A municipalità metropolitana di Izmir, chì dà un esempiu per a Turchia cù i so prughjetti agriculi, inculca l'amore di a terra da a zitiddina. I studienti sò inclusi in u prucessu di produzzione cù l'attellu agriculu realizatu in Bornova EVKA - 4 Yeşiltepe Nursery and Kindergarten Education Center di İZELMAN Kindergartens.

I studienti, chì amparanu cumu i sementi di l'Anatolia deve esse prutetti è quantu a produzzione hè impurtante per a vita, attraversu i corsi applicati chì assistenu à u Can Yücel Seed Center, applicà a cunniscenza chì anu amparatu à u centru in u giardinu di a so scola. I picculi studienti sperimentanu a gioia di cultivà prudutti cum'è patate, pumati, cucumari, melanzane, prezzemolo è aneto cù e so mani. In a scola, induve i studienti sò integrati cù a terra ogni ghjornu, i zitelli sò tistimunianze di a crescita è venenu à a tavula di i prudutti chì cunnosci da a vita di ogni ghjornu.

Amparanu l'impurtanza di pruduce

Nesrin Derya Yiğit, Manager di İZELMAN Kindergartens Bornova EVKA - 4 Yeşiltepe Nursery and Kindergarten Education Center, hà dettu chì e cumpetenze d'osservazione di i zitelli anu migliuratu da tistimunianza di u prucessu di educazione. U nostru scopu maiò era chì i nostri figlioli aprenu l'agricultura fendu è videndu. I nostri figlioli ùn sò micca solu tistimunianze di e fasi di crescita di i prudutti cunsumati nantu à a nostra tavula, ma ancu applicà u prucessu di turnà questi prudutti in sementi dopu chì sò cunsumati in u nostru giardinu. Avemu piantatu i nostri ligumi è i nostri studienti venenu à circà quasi tutti i ghjorni è sò assai entusiasmati di vede s'ellu ci sò fioriti o crescenu. Amparanu chì hè impurtante di pruduce campendu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*