A contu à a rovescia principia per u Primu Velodromu Olimpicu di Turchia

U Countdown hè principiatu per u primu Velodromu Olimpicu di Turchia
A contu à a rovescia principia per u Primu Velodromu Olimpicu di Turchia

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà esaminatu u primu velodromu olimpico di Turchia, a custruzzione di u quale hè ghjuntu à a tappa finale, prima di i 9i Ghjochi di Solidarietà Islamica, chì saranu ospitati da Konya trà 18-2022 d'Aostu 5. Dichjarà chì sò in preparazione intensiva per preparà Konya per l'urganizazione, u sindaco Altay hà dettu: "Avemu guadagnatu una facilità assai impurtante cù stu velodromu fattu per u sviluppu di u sport di ciclismo. Spergu chì i nostri atleti furmatu quì ghjunghjeranu un successu significativu micca solu in Turchia, ma ancu in u mondu. Unu di i benefizii di i Ghjochi di Solidarietà Islamica à a nostra cità hè e facilità chì porta. Ti pregu bona furtuna. " disse.

Mentre u countdown cuntinueghja per i 5i Ghjochi di Solidarietà Islamica, chì saranu ospitati da Konya in Aostu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya Uğur İbrahim Altay, inseme cù u direttore provinciale di a Ghjuventù è Sport di Konya, Abdurrahman Şahin, hà esaminatu u velodromu olimpico, chì hè vicinu à a fine.

"SIAmu PREPARAZIONE INTENSIVA"

Enfatizendu chì i preparativi per a più grande urganizazione chì Konya hà tenutu finu à avà cuntinueghjanu à piena velocità, u sindaco Altay hà dettu: "Semu in una preparazione intensiva per preparà a nostra cità per l'urganizazione. Avemu ghjuntu à a tappa finale di a custruzzione di u primu velodromu olimpico di Turchia. Quandu a custruzzione hè finita, u velodromu serà prontu per i nostri cuncurrenti ". disse.

TRAVAILU PÀ RIFIUTI A CITTÀ DI BICICLETTA DI KONYA

Ricordendu chì Konya hè una cità di bicicletta, u sindaco Altay hà cuntinuatu u so discorsu è hà dettu: "Semu in a cità cù a maiò parte di e piste di bicicletta in Turchia, di gran lunga, cù 552 chilometri di piste di bicicletta. Semu in una intensa attività per rinfurzà a qualificazione di "città in bicicletta" di Konya. Custruemu novi 80 chilometri di piste ciclabili. Facemu attività per i nostri studienti per andà à a scola in bicicletta, custruemu parchi di bicicletta, ma avemu avutu guadagnatu una facilità assai impurtante cù stu velodromu per u sviluppu di u sport in bicicletta. Spergu chì i nostri atleti furmatu quì ghjunghjeranu un successu significativu micca solu in Turchia, ma ancu in u mondu. Unu di i benefizii di i nostri Ghjochi di Solidarietà Islamica à a nostra cità hè e facilità chì porta. Ti pregu bona furtuna. "

PRESIDENTE ALTAY GRAZIE À PRESIDENTE ERDOĞAN

U presidente Altay, chì hà ringraziatu u presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì hà aiutatu à purtà i Ghjochi di Solidarietà Islamica in Konya, è Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Ministru di a Ghjuventù è di u Sport, chì hà cuntribuitu assai à a custruzzione di e strutture, in nome di tutti i residenti di Konya, è hà dettu. , "Spergu chì questu locu serà un locu vivu à partesi da u 9 d'aostu. entrerà in u periodu. Ospitemu più di 56 3 atleti da XNUMX paesi in a nostra cità. Konya compie i so preparativi. Bona furtuna cù i nostri Ghjochi di Solidarità Islamica ". hà finitu u so discorsu.

U velodromu olimpico, chì hè previstu per diventà una zona di furmazione è furmazione d'altu livellu in u ciclistu; Avarà una capacità di 2 mila 275 spettatori è una pista di 250 metri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*