Turchia va à u spaziu: 31 mila citadini registrati

L'eccitazione spaziale sopraffa a Turchia, Mille Cittadini Registrati
L'eccitazione spaziale supera a Turchia 31 mila citadini registrati

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank hà dettu: "48 milioni di i nostri citadini anu visitatu u situ (uzaya.gov.tr) ancu prima di 4 ore. U numeru di i nostri citadini chì si sò registrati à u sistema per dumandà quì hà righjuntu 31 mila ". disse. Istanbul Creativity Network, una rete basata in u web è una mappa di relazione di attori di l'economia creativa, hè stata messa in serviziu. Istanbul Creativity Network permetterà u sviluppu di cullaburazioni cù l'attori ghjusti è l'accessu à l'esperienze di istituzioni o individui pertinenti. U Ministru Varank hà introduttu u prughjettu realizatu sottu a coordinazione di l'Agenzia di Sviluppu di Istanbul (ISTKA). Dichjarà chì a Turchia hà riesciutu à vene à u primu postu cum'è un portu sicuru per l'investituri, Varank hà dettu: "In u 2020, avemu diventatu unu di i rari paesi chì ponu attruverà investimenti malgradu a pandemia. Cù l'investimentu di 14 miliardi di dollari chì avemu ricevutu l'annu passatu, avemu in realtà superatu e cifre pre-epidemie. Dapoi u 2003, avemu riesciutu à attruverà circa 250 miliardi di dollari d'investimentu direttu internaziunale. L'imprese glubale chì preferanu a Turchia stanu ora più intensamente u nostru paese cum'è un centru di produzzione, esportazione è gestione di R&D aumentendu i so investimenti in u tempu. disse.

PRIMA IN MEDIU ORIENTU È EUROPA

Rimarchendu chì e cumpagnie internaziunali anu più di 500 centri di R&D in Turchia, Varank hà dettu: "In più, quandu guardemu e nostre iniziative basate in tecnulugia, sti iniziative è start-ups attiranu attualmente investimenti seri in u mondu. In u 2021, u nostru ecosistema di startup hà attiratu $ 1,6 miliardi in investimenti. Quandu avemu vistu a figura chì avemu ricevutu solu in u primu trimestre di questu annu, vedemu chì avemu ricevutu un investimentu di 1,3 miliardi di dollari. Turchia hè u primu postu trà i paesi di u Mediu Oriente è l'Europa in investimenti in startups di ghjoculi. Istanbul cuntinueghja à impressiunà cum'è a quarta cità in Europa in quantu à l'investimentu d'angel venture capital. In fatti, simu tutti fieri di l'unicorni chì avemu purtatu fora di l'industria di u ghjocu è di u software di e-commerce, è u successu di l'esportazione di a nostra serie TV è di l'industria cinematografica ". disse.

PIÙ DI 14 MIL PROGETTI

Nutendu chì anu furnitu circa 24 miliardi di lire di sustegnu à più di 15 mila prughjetti in Turchia finu à a data, Varank hà dettu: "Di sicuru, avemu bisognu di apre una parentesi speciale per Istanbul per via di a so impurtanza è u pesu. Per assicurà chì Istanbul hà una parolla in l'ecunumia glubale in cunfurmità cù u so pesu glubale, facemu diverse pratiche in parallelu cù a dinamica di sviluppu in Istanbul, chì hà un postu impurtante in u sviluppu di Turchia è hè a pumu di l'ochju di u nostru paese. ." disse.

ECOSYSTEM INDUSTRIES CREATIVE

In questu rispettu, Varank hà spiegatu ch'elli anu arricciatu e maniche cù una mente cumuna per aumentà u pesu di l'industrii creativi, chì sò quasi i finestri di e marche à u mondu, in Istanbul è hà dettu: "Avemu cuminciatu u prugramma di supportu finanziariu di l'Industrie Creative. per risponde à i bisogni di finanzii, risorse umane è infrastruttura. In u scopu di stu prugramma, avemu sustinutu 131 prughjetti finu à avà. Questu rinfurzà l'ecosistema di l'industria creativa di Istanbul ". usatu e frasi.

OPPORTUNITÀ DI COOPERAZIONE

Nutendu chì fora di i prughjetti chì sustenenu, cuntribuiscenu ancu à u sviluppu di l'industrii creativi cù i prughjetti chì anu sviluppatu nantu à a so propria iniziativa, "Promuvemu a Rete di Creatività di Istanbul. Vulemu stabilisce una rete efficace trà a Rete di Creatività di Istanbul è i stakeholders chì operanu in questu campu è sviluppà opportunità di cooperazione in questu campu. In fatti, parlemu di una mappa di cullaburazione dinamica, basata in u web chì hè constantemente aghjurnata. Avemu da sparte i prughjetti realizati da diverse istituzioni in a nostra cità in u campu di l'industrii creativi, in particulare i prughjetti sustinuti da a nostra agenzia, è l'opportunità di cuuperazione attraversu stu situ. disse.

IMPRENDITORIA BASATA TECNOLOGICA

Dicendu: "Promuveremu ancu i prughjetti chì sustenemu è i prugrammi chì avemu appena annunziatu attraversu stu situ", Varank hà dettu: "In listessu modu, un altru prublema impurtante per Istanbul hè u sviluppu di l'imprenditorialità basatu in tecnulugia. Facemu un sforzu per fucalizza veramente assai nantu à questu tema. Vi cunsigliu in particulare di seguità attentamente u situ web creativity.istanbul, chì serà utilizatu oghje, è u travagliu realizatu in u scopu di u prugettu. usatu e frasi.

PROGRAMMA DI SUPPORTU FINANZIARI DI CAPITAL ENTERPRISE REGIONAL

In riferimentu à u Programma di Supportu Finanziariu di Capitale di Rischiu Regiunale, Varank hà dettu: "Avemu decisu di furnisce un sustegnu di più di 250 milioni di lire. In 2022, aumentemu sta figura à 400 milioni di lire. Cusì, i start-up innovatori, basati in tecnulugia, anu accessu à finanzii in Istanbul assai più facilmente. Aghju tenutu una reunione cù i rapprisentanti è l'investituri di sti fondi l'altru ghjornu. Sò assai cuntentu di l'interessu di micca solu i fondi in Turchia, ma ancu di l'investituri internaziunali in Istanbul. disse.

FONDI DI FONDI

In questu sensu, indicà chì ponu aumentà stu prugramma di supportu finanziariu, chì funziona cum'è un "fondu di fondi", in i periodi à vene, Varank hà dettu: "L'impurtante quì hè quantu investimentu sti fondi è questi investitori attranu in Turchia. . Pudemu aumentà u nostru sustegnu in parallelu cù i numeri chì portanu. In questu sensu, aghjunghjemu forza à u putere di l'ecosistema imprenditoriale globale di Istanbul. Vogliu chì questu 400 milioni di lire sia di novu auspicioso ". hà fattu a so valutazione.

31 MIL PERSONE S’HAN REGISTRATA

Ricordendu chì u Prughjettu Spaziale Turcu è Missione di Scienza, chì custituisce u stadiu più impurtante di u prugramma spaziale naziunale, hà iniziatu ufficialmente u luni, Varank hà dettu: "Manderemu un citatinu turcu per esse sceltu à a stazione spaziale internaziunale per 2023 ghjorni in 10 per fà attività scientifiche. Cusì, Turchia pigliarà u so postu trà i pochi paesi chì mandanu i so citadini in u spaziu. Avemu cuminciatu à accettà applicazioni da l'indirizzu internet ofuzuna.gov.tr/ finu à u 23 di ghjugnu 2022 à 20.23 per a selezzione di i nostri citadini chì andaranu. disse.

Chjama per viaghjà in u spaziu

Esprimendu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan era assai cuntentu di l'eccitazione è di l'interessu dopu avè annunziatu u prugettu, Varank hà dettu: "I figuri finali sò ghjunti. 48 milioni di i nostri citadini anu visitatu stu situ ancu prima di l'ora di 2, vale à dì prima di compie ancu 4 ghjorni. U numeru di i nostri citadini chì anu registratu à u sistema per applicà quì hà righjuntu 31 mila. U numaru di citadini chì anu cumpletu a so registrazione dicendu "Aghju e cundizioni per andà in u spaziu" hè avà 225. Dunque, crede chì questu interessu hà da cuntinuà à cresce. Da quì, aghju fattu una chjama di novu à i nostri amichi in a sala è tutta a Turchia; Invitu à tutti quelli chì rispondenu à e cundizioni per dumandà u viaghju spaziale ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*