A prima corsa di u Bosforu di l'annu hà cuminciatu cù 50 barche à vela

A prima corsa di u Bosforu di l'annu principia cù una barca à vela
A prima corsa di u Bosforu di l'annu hà cuminciatu cù 50 barche à vela

A "BAU Bosphorus Sailing Cup", chì si trasforma in una festa visuale ogni annu in u Bosforu, hà iniziatu cù a participazione di decine di barche à vela. I veli detti una festa visuale à a ghjente d'Istanbul in a cumpetizione chì hà fattu in u Bosforu, l'unica tribuna di visione di a vela naturali in u mondu, chì hè a prima corsa di u Bosforu di l'annu.

Urganizata per a 10a volta quist'annu da l'Università Bahçeşehir, a BAU Bosphorus Sailing Cup hà accoltu più di 50 barche à vela in u Bosforu, u puntu di scontru di i cuntinenti asiatichi è europei. I velieri, partendu davanti à u BAU Beşiktaş South Campus, compieranu a tappa dopu avè finitu a pista di boe trà Caddebostan è Adalar dumenica 8 di maghju.

Vedatcan Baltalı, presidente di l'Associazione Internazionale di Club di Vela di l'Università Bahçeşehir, hà datu infurmazioni nantu à a corsa è hà dettu: "U nostru club, chì hè statu fundatu in 2007 da dui marinari, hè diventatu un club federatu in 2016. Dapoi u 2013, avemu tenutu a prima corsa Bosphorus di l'annu sottu u nome di BAU Bosphorus Sailing Cup. L'interessu in questa razza hè crescente ogni annu. A nostra cumpetizione cuntinueghja à attirà assai l'attenzione da e barche participanti è da e persone chì vivenu in Istanbul, cum'è l'avemu tenuta in Istanbul, l'unica tribuna naturale di visione di a corsa di vela in u mondu. Quist'annu, quasi 50 barche à vela da corsa di yacht anu participatu à a cumpetizione. A nostra corsa partirà in Beşiktaş. Allora e nostre barche si moveranu versu Beykoz in a direzzione nordu. Dopu, tornanu à a boa in Anadolu Hisarı è facenu a finale in Beşiktaş ".

"Sarà una corsa competitiva"

Dichjarà chì e cundizioni climatichi sò abbastanza boni per a corsa, Baltalı hà dettu: "Questa corsa di gola chì faremu hè a tappa finale di a liga di vela in quattru tappe. U ventu ùn era micca in u nostru favore in i tappe previ, cusì i razzii ùn eranu micca assai cumpetitivi. Ma oghje ci hè un ventu perfettu in u Bosforu. Semu di fronte à un ventu chì soffia da u nordu. Una corsa assai cumpetitiva ci aspetterà sia quandu i battelli partenu, quand'elli si giranu versu e boe è quandu si sbarcanu versu u nordu.

"A prima corsa di u Bosforu"

Baltalı hà dichjaratu ch'elli anu tenutu a prima corsa di gola di l'annu è hà dettu: "Queste corse sò state realizate cù u sustegnu di a nostra università da u primu ghjornu chì avemu principiatu. Ci hè un ventu assai bellu oghje. U nostru desideriu à tutti i corridori hè chì e so prove sò chjaru ", disse.

"Sarà una corsa aperta à tutti i Istanbuliti"

Dichjarà chì anu sustinutu e corse per 10 anni cum'è università, u rettore di l'Università Bahçeşehir Prof. Dr. Şirin Karadeniz hà dettu: "Oghje facemu a prima corsa di u Bosforu. Hè una corsa aperta à tutti l'Istambuli, induve i marinari ponu truvà quellu bellu ventu chì aspittàvanu dapoi un bellu pezzu. Tenemu a prima corsa di a stagione. Facemu sta corsa dapoi 10 anni è cum'è università, sustenemu i nostri studienti, i prufessori è tuttu u nostru staffu. Ci sò quasi 50 squadre. Micca solu l'università è i licei, ma ancu l'industria hà e so squadre di vela. Era una corsa induve pudemu vede tutti i gruppi di età in una barca, è tutti l'amatori di vela è l'atleti di vela da sette à settanta si sò riuniti ".

Felicitando i cuncurrenti, Karadeniz hà dettu: "U nostru club hè statu stabilitu cù l'iniziativi di i nostri studienti. Urganizanu sta corsa è noi a sustenemu. A vela hè un sportu induve e donne, l'omi è tutti i gruppi di età si scontranu. Felicita à i ghjovani per a prutezzione di u sportu di a vela ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*