35 Milla Persone Registrate per diventà un Viaggiatore Spaziale Turcu

Mille persone anu registratu per diventà viaghjatori spaziali turchi
35 Milla Persone Registrate per diventà un Viaggiatore Spaziale Turcu

35 mila persone anu registratu per esse un viaghjatore spaziale turcu per esse mandatu à a Stazione Spaziale Internaziunale per fà testi scientifichi è esperimenti. U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà annunziatu a chjama per a determinazione di e teste è esperimenti chì u viaghjatore spaziale farà in a stazione. U Ministru Varank, chì hà apertu u Diyarbakir Zerzevan Sky Observation Event, hà dettu: "L'indipendenza è u futuru sò in u celu". disse. U Ministru Varank hà dichjaratu chì i ghjovani ghjunghjeranu tuttu s'ellu hè datu l'uppurtunità è hà dettu: "Questi ghjovani scriveranu a nova storia di successu di Turchia". disse.

L'attività d'osservazione cuntinueghja per 4 ghjorni à u Castellu di Zerzevan in u distrittu Cinar di Diyarbakir. L'avvenimentu hè tenutu sottu l'auspici di i ministeri di l'Industria è Tecnulugia, Ghjuventù è Sport, Cultura è Turismu, è sottu a coordinazione di TÜBİTAK cù u sustegnu è i cuntributi di u Guvernu di Diyarbakır è a Municipalità Metropolitana di Diyarbakır, l'Agenzia di Sviluppu di Karacadağ è a Promozione Turistica di Turchia. è l'Agenzia di Sviluppu (TGA). L'apertura ufficiale di l'avvenimentu hè stata fatta da u Ministru di l'Industria è Tecnulugia, Varank, è u Ministru di a Ghjuventù è Sport, Mehmet Muharrem Kasapoğlu.

CUT TAPPET

In u so discorsu quì, u Ministru Varank hà enfatizatu chì sò in un ambiente unicu oghje è hà enfatizatu chì Zerzevan era u locu perfettu per l'Evenimentu di Osservazione Sky. Apuntendu chì u Castellu di Zerzevan hè un patrimoniu preziosu per via di e so caratteristiche architettoniche, estetiche è simboliche cù una storia di 3 mila anni, Varank hà dichjaratu chì u Tempiu di Mithra, situatu in u castellu, hà un locu speciale in quantu à l'astronomia è hà accoltu. astronomi impurtanti in tutta a storia.

PUNTU DI SCONTO DI E CIVILIZZAZIONI

Enfatizendu chì questu locu, induve si trova u Castellu di Zerzevan, hè unu di i migliori posti per fighjà u celu, Varank hà dettu: "Stu locu unicu per l'astronomia, a cità di a fratellanza, u puntu di scontru di e civiltà si trova in u nostru Diyarbakır. Beati i nostri concittadini di Diyarbakir. Quist'annu, i nostri fratelli di Diyarbakır anu mostratu un grande interessu in l'avvenimentu. L'applicazioni sò state fatte per u nostru zitellu d'un annu, chì hà appena apertu l'ochji, è per u nostru ziu di 86 anni è bellu cori. U numeru di candidati hà righjuntu circa 6. Ospitemu avà millaie di invitati in l'avvenimenti di osservazione induve solu 600-300 participanti anu participatu dui o trè anni fà. disse.

PRESENTAZIONI DI STUDI ASTRONOMIA SARAN FATTE

Dichjarà chì à l'avvenimentu, l'astrònomu prufessiunali è amatori anu l'uppurtunità di esaminà u celu, Varank hà dichjaratu chì ci saranu presentazioni nantu à studii d'astronomia realizati millaie d'anni fà in u Tempiu Mithras megliu cunservatu in u mondu.

L'OSSERVAZIONE DI SOLE CU TELESCOPES FILTRI SPECIAL

Rimarchendu chì seminarii, cuncorsi, assai attelli è avvenimenti ligati à l'astronomia seranu tenuti, Varank hà dettu: "In u prugramma di ghjornu, l'osservazione di u sole serà fatta cù telescopi filtrati speciali. Duranti a notte, l'esperti intruduceranu u celu è e custellazioni. L'osservazioni di pianeti, nebulose vicine, clusters di stelle è oggetti di u spaziu prufondu seranu fatti cù numerosi telescopi. Questu avvenimentu avarà tuttu per i dilettanti di u spaziu è a scienza. Amparanu, si divertiranu, acquisteranu sperienza ". disse.

L'IMPULSE DI A SAPERTURA, L'INNOVAZIONE È A TECHNOLOGIA

"U futuru è l'indipendenza sò tramindui in u celu". Varank hà dettu: "Oghje, i paesi chì si distinguenu in a corsa spaziale sò i paesi più putenti economicamente in u mondu. Perchè i studii spaziali sò a forza motrice di a cunniscenza scientifica, l'innuvazione è a tecnulugia. In questu sensu, u nostru compitu hè di determinà a nostra direzzione currettamente. Hè u nostru duvere di cuntinuà à travaglià in questi campi facendu u megliu usu di e opportunità chì offremu in questa direzzione ". usatu e frasi.

WE ACCELERATU L'OVRI SPAZZI

Sottu a dirigenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u ministru Varank hà dichjaratu chì anu acceleratu i studii spaziali in cunfurmità cù a Mossa Naziunale di Tecnulugia è hà dettu: "Avemu fattu guadagni significativi cù TÜBİTAK UZAY prima. In particulare cù i prughjetti satellitari chì avemu sviluppatu, avemu saltatu in a liga. Cù a creazione di l'Agenzia Spaziale Turca, avemu guadagnatu un novu momentu. Avemu cuminciatu à travaglià annunziendu i miri di u Programma Spaziale Naziunale in ferraghju di l'annu passatu. Per esempiu, avemu fattu un grande prugressu in u disignu di a nave spaziale per esse aduprata in a missione di esplorazione lunare, è u mutore di fucile ibridu chì furnisce u putere di propulsione per portà a nave spaziale à a luna. In quantu à a produzzione di satelliti, avemu finalizatu a data di lanciamentu di u nostru satellita di osservazione naziunale è naziunale IMECE di risoluzione sub-meter ". disse.

VIAGGIU SPAZIALE TURQUA E MISSIONE DI SCIENZA

Spieghendu chì anu cuminciatu à registrà i vuluntarii per u prughjettu di u Passeggeru Spaziale Turcu è a Missione di Scienza, Varank hà dettu: "Grazie à Diu, a selezzione di i viaghjatori spaziali cuntinueghja à piena velocità. Da Diyarbakir, vogliu chjamà di novu à i nostri citadini in tutta a Turchia. Hè ora di trasfurmà i vostri sogni in orgogliu. L'applicazioni per quelli chì volenu andà à a Stazione Spaziale Internaziunale continuanu à 'uzaya.gov.tr' finu à u 23 di ghjugnu 2022 à 20.23. U numeru di i nostri citadini chì si sò registrati à u sistema finu à avà hè più di 35 mila. U nùmeru di citadini chì anu cumpletu e so applicazioni cumpiendu tutte e cundizioni chì vuliamu ghjunse à 76, di i quali 483 eranu donne. In modu persunale, pensu chì questu interessu aumenterà in modu esponenziale versu a fine di l'applicazione ". disse.

BONA NUTIZIA A I SCIENTIFICI È I RICERCATORI

U Ministru Varank hà ancu spartutu a bona nutizia per i scientisti è i circadori, "Avemu lanciatu una 'Camazione di a Missione di a Scienza' in quale valuteremu e pruposte per a realizazione di attività scientifiche in u spaziu. In u scopu di a chjama, i prughjetti scientifichi chì cuntribuiscenu u più à u sviluppu di a tecnulugia, u sviluppu ecunomicu è u mondu di a scienza seranu selezziunati da noi. I testi è l'esperimenti di u prugettu selezziunatu cum'è u finale seranu accettati da u nostru Passaghju Spaziale per esse realizatu nantu à a Stazione Spaziale Internaziunale. Una tecnulugia o un materiale sviluppatu in Turchia serà purtatu à u spaziu è sottumessu à e teste è esperimenti quì, perchè avemu da sperienze un sviluppu scientificu per u benefiziu di u mondu sanu cù i nostri scientisti. Ancu quì, l'applicazioni continueranu finu à u 4 di lugliu ". hà datu l'infurmazioni.

PROGRESSEMU PASSU PER PASSU

Sottulineendu chì avanzanu passu à passu in a corsa spaziale, Varank hà dettu: "Ùn avete micca esitazione. Cum'è u mondu parla di i nostri rializazioni in l'industria di difesa oghje, parlerà di i nostri rializazioni in u campu di u spaziu dumane. Credu di tuttu u core chì ". disse.

INVITÀ À L'EVENTU

Ricordendu chì l'Evenimentu Internaziunale di Osservazione di u Cielo Diyarbakır Zerzevan continuerà u 10-12 di ghjugnu, u Ministru Varank hà dettu: "Invitu tutti i nostri citadini à questu avvenimentu. Vi aspittemu per fighjà u celu è toccu e stelle. disse.

Dopu hè VAN, ERZURUM E ANTALYA

Sottulineendu chì anu da cuntinuà à espansione queste attività d'osservazione in tutta l'Anatolia, Varank hà dettu chì l'avvenimentu si terrà in Van, Erzurum è Antalya, rispettivamente, dopu Diyarbakır. Varank hà dichjaratu chì anu da fà attività di u celu custruendu "parchi scuri" inseme cù e municipalità è l'Agenzia Spaziale Turca.

A STORIA È A SCIENZA SCONTU CU E STELLE

Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Ministru di Ghjuventù è Sport, hà dettu: "Ci hè una forte sinergia è cooperazione quì oghje. Semu in un locu induve a storia è a scienza scontranu e stelle. Semu in una di e dece destinazioni induve l'osservazione di u celu hè megliu fatta in u nostru paese ". disse.

FACE L'ORGOGLIO

U presidente di l'Uffiziu di Trasformazione Digitale di a Presidenza, Ali Taha Koç, hà dichjaratu chì l'interessu di i ghjovani in u spaziu è l'astronumia li rende fieri è enfatizatu chì sempre stanu da a tecnulugia innovativa cum'è l'Uffiziu.

GRANDE ATTENZIONE À L'EVENTU

U presidente di TÜBİTAK, Hasan Mandal, hà spiegatu chì u 24emu Avvenimentu di Osservazione di u Celu hè statu tenutu in Zerzevan per a seconda volta, è hà spressu chì ci era un grande interessu in l'avvenimentu.

ACCESSU À CALENDARI EVENTI CUN CODE QR

I participanti puderanu ancu amparà i dettagli di l'Evenimentu di Osservazione di u Cielo Diyarbakır Zerzevan per 4 ghjorni à traversu u QR Code creatu. Cù l'applicazione aperta via u codice, u calendariu di l'avvenimenti serà accessibile per l'utilizatori.

U guvernatore di Diyarbakır Ali İhsan Su, Vice Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mehmet Fatih Kacır, Vice Ministru di Cultura è Turismu Nadir Alpaslan, deputati di Diyarbakır Mehmet Mehdi Eker, Ebubekir Bal è Zeynep Yıldız, Vicepresidente di u Partitu AK Serve Hüdar Hüdar Hüdar Hüdar Şin. Yıldırım, u Sicritariu Generale di l'Agenzia di Sviluppu Karacadağ Hasan Maral è ambasciatori di l'Iran, l'Indonesia, u Sudan di u Sud, u Burundi, a Tailanda, Filippine è CAD anu participatu ancu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*