A Cina rende u pagamentu cumpletu per u bilanciu di mantenimentu di a pace di l'ONU

Cina hà pagatu cumplettamente per u bilanciu di mantenimentu di a pace di l'ONU
A Cina rende u pagamentu cumpletu per u bilanciu di mantenimentu di a pace di l'ONU

In a dichjarazione fatta ieri da a Rappresentanza di a Cina à l'ONU (ONU), hè statu informatu chì a Cina hà pagatu cumplettamente a parte chì duverebbe piglià da u bilanciu di mantenimentu di a pace di l'ONU per l'annu fiscale 2021-2022.

A Cina, cum'è un membru permanente di u Cunsigliu di Sicurezza di l'ONU, u più grande paese in via di sviluppu è u sicondu paese più grande in u pagamentu di e quote di l'ONU è in sparte u bilanciu di mantenimentu di a pace, cumpieghja sempre a so obbligazione finanziaria di sustene u travagliu di l'ONU è l'azzioni di mantenimentu di a pace cù passi concreti, a dichjarazione. Hè statu dichjaratu ch'ellu hà cumpletu attivamente.

In a dichjarazione, hè statu nutatu chì ci sò attualmente fluttuazioni custanti in a situazione internaziunale, e tensioni regiunale sò in crescente, l'epidemie di COVID-19 cuntinueghja à sparghje, è a ricuperazione di l'ecunumia glubale dopu l'epidemie face minacce gravi. a ghjente hà ancu affruntatu compiti impurtanti cum'è migliurà e so cundizioni di vita.

A dichjarazione hà nutatu chì a China superendu tutte e difficultà è pagà in pienu a so parte di u bilanciu di mantenimentu di a pace riflette u sustegnu determinatu di a China per a causa di l'ONU è u multilateralismu.

In a dichjarazione, a Cina hà ancu dumandatu à tutti i paesi membri di l'ONU à pagà cumplettamente e quote è i pagamenti di u bilanciu di mantenimentu di a pace à i principali paesi u più prestu pussibule, sustenendu l'ONU per ghjucà un rolu core in u sistema di guvernanza glubale è ottene u veru multilateralismu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*